Gjest 9 måneder Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det normalt at babyer snorker, eller kan det være tegn på sykdom? H*n snorker høyt. Hoster ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan jo være store mandler / falsk mandel men jeg tenker også på astma (tett / tungt å puste). Jeg har selv barn som har astma og som har operert bort mandler / falsk mandel og spesielt operasjonen hjalp MYE på snorkinga. Dersom det er astma kan du jo prøve med Ventolin (etter avtale med lege) for å se om det "åpner" opp... (Vil påpeke at jeg ikke har mye greie på medisin og at mine kommentarer kun er tips du kan vurdere). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det kan som linko sier være store mandler eller polypper. Prøv å heve hodeenden av senga til babyen ved å legge noen bøker under sengebeina. Det hjalp i allefall mine unger da de var små og hadde store nesepolypper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.