Gå til innhold

Nintendo DS

la linja

Anbefalte innlegg

Skolebarna mine ønsker seg dette.

Jeg og mannen min har liten peiling på disse, kan gjerne spørre noen foreldre i klassen men begynner her.

Er det flere typer, eller er det bare å gå i en butikk å si Nintendo DS så vet de hva vi vil ha.

Noen som vet om hvor det er "billig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare en type, men den finnes i ulike fargevarianter.

På Elkjøp koster den 1200 kr, og jeg antar at det er noksp gjengs pris, men du kan jo sjekke ut Spaceworld, GameStop etc.

Det hender seg de tilbyr en pakkeløsning med spillmaskin og ett spill.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000vntjulMb?ProductID=aiDD4QFHGigAAAEVTnV4Tqep&CatalogCategoryID=mMfD4QFHoKsAAAEOOFwcHzyT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Elkjøp koster den 1200 kr, og jeg antar at det er noksp gjengs pris, men du kan jo sjekke ut Spaceworld, GameStop etc.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000vntjulMb?ProductID=aiDD4QFHGigAAAEVTnV4Tqep&CatalogCategoryID=mMfD4QFHoKsAAAEOOFwcHzyT

Bøyer meg i støvet.

Raskt og bra svar!

Tvillinger som fyller år snart her i huset ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet.

Raskt og bra svar!

Tvillinger som fyller år snart her i huset ;-)

De blir nok glade:-) Har inntrykk av at DS nærmest er et

'must' når de kommer i en viss alder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir nok glade:-) Har inntrykk av at DS nærmest er et

'must' når de kommer i en viss alder:-)

Ja, de har snakket mye om det. Forstår det slik at mange på SFO og i klassen har så da kan det være årets bursdagsgave.

Har holdt litt igjen da de kan vente til en anledning som f.eks. bursdagen nå. Kan liksom ikke alltid kjøpe ting og gi, de må føle at de enten jobber litt for å få noe eller at det er bursdag eller jul.

Blir vel handel på lørdag om ikke det blir nettbuttikk da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221773032' post='3962751]

Nintendo DS Lite er bedre en Nitendo DS (forgjengeren til Lite)..

Men nå finnes bare Lite-utgaven til salgs, så det er bare av historisk interesse at det en kort tid fantes en utgave som var litt større & tyngre;-)

(ps Poden har ikke-lite-utgave*S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tillegg til de 1200 kommer 3-400 pr spill. Jeg vil anbefalle ett av Mario spillene, ikke OL spillet med Mario og Sonic. Har enda ikke møtt noen unger som ikke liker Mario.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nintendo DS lite er utrolig gøy. Må innrømme at jeg stadig sitter om kvelden og spiller på min datters Nintendogs... Det er et hundespill som er vanvittig gøy.

Jeg ville sjekket ut EB GAmes eller Gamestop før Elkjøp. De har kjørt kampanjer lenge hvor du får med veske og et spille til totalt 1600,- og det er en god pris. De selger også brukte spill. Veldig smart, det er bare tull å kjøpe helt nye spill til 400. Jeg kjøper også litt spill på finn.no

Når det gjelder spill hadde jeg gått for Nintendogs eller design-spillet jeg ikke husker hva heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenrisulven

Sjekk EB Games, de har ofte tilbud hvor du får med veske og spill. I tillegg til utrolig mye bedre service enn Elkjøp.

EB selger også brukte konsoller og spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...