Zelda77 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jenten min på 11 mnd reiste seg og gikk 5 steg uten å holde seg idag. jeg har 2 eldre gutter og ingen av dem slapp seg før de var 14-15 mnd. så da er det vel rett det jeg har hørt andre si om at jenter er tidligere enn gutter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så gøy! Går å venter på det samme selv. Småen er også 11 mnd. Er enormt aktiv og holder på med alt mulig på en gang. så da hender det at hun slipper seg og bare står der.. Arti å se på. Så blir spennende å se når hun tar sine første steg Men kan jo selvsagt være lenge til enda... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så gøy 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 ''så da er det vel rett det jeg har hørt andre si om at jenter er tidligere enn gutter?'' Det er ikke min erfaring. ) Både den ene søstra mi og jeg var 18 mnd før vi gadd reise oss og gå.Poden min var 14 mnd da han slapp taket, Snuppa var en meget bedagelig unge og gadd ikke før hun var 16,5 mnd. På den annen side har jeg en niese som gikk da hun var 9 mnd... Tror nok det er temmelig individuelt jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gratulerer med gående barn! Det er moro når de endelig slipper seg og "raver" rundt og er kjempestolte! (Hvis vi skal generalisere: i min familie går gutter tidligere enn jenter. Min gutt var 12 mndr, søstra hans var 14 mndr og det samme var kusina hans. To av mine fettere gikk da de var 9 og 10 mndr, mens søstra mi var 15 mndr. - for eksempel) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Grattis - det er nok ganske individuelt. Jentene mine var 10,5 og 12 mnd da de gikk. Har ingen gutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke noe å si Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det spiller ingen rolle tror jeg. Jeg har 4 barn. De to yngste er gutter, og den yngste gikk da han var 10 mnd og den andre var 11 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 En svale gjør ingen sommer - min jente gikk ikke før hun var 1 år og 4 mnd, mens gutten gikk med støtte fra 11 mnd og alene da han var 12 mnd. Kjenner en annen gutt som krabbet da han var 5 mnd og gikk før han var 10 mnd. Individuelt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Min første sønn gikk da han var 12-13 mnd, de andre to ventet til de ble 16 mnd. Jenta mi derimot gikk da hun var ni mnd og løp da hun var 10..... Gutter er gnerelt litt senere enn jenter på det meste tror jeg, men det er selvfølgelig veldig individuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.