Gå til innhold

Hun går!!

Zelda77

Anbefalte innlegg

Jenten min på 11 mnd reiste seg og gikk 5 steg uten å holde seg idag. jeg har 2 eldre gutter og ingen av dem slapp seg før de var 14-15 mnd. så da er det vel rett det jeg har hørt andre si om at jenter er tidligere enn gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!

Går å venter på det samme selv. Småen er også 11 mnd. Er enormt aktiv og holder på med alt mulig på en gang. så da hender det at hun slipper seg og bare står der.. Arti å se på. Så blir spennende å se når hun tar sine første steg :) Men kan jo selvsagt være lenge til enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''så da er det vel rett det jeg har hørt andre si om at jenter er tidligere enn gutter?''

Det er ikke min erfaring. :o) Både den ene søstra mi og jeg var 18 mnd før vi gadd reise oss og gå.Poden min var 14 mnd da han slapp taket, Snuppa var en meget bedagelig unge og gadd ikke før hun var 16,5 mnd. På den annen side har jeg en niese som gikk da hun var 9 mnd... Tror nok det er temmelig individuelt jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gående barn! Det er moro når de endelig slipper seg og "raver" rundt og er kjempestolte!

(Hvis vi skal generalisere: i min familie går gutter tidligere enn jenter. Min gutt var 12 mndr, søstra hans var 14 mndr og det samme var kusina hans.

To av mine fettere gikk da de var 9 og 10 mndr, mens søstra mi var 15 mndr. - for eksempel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En svale gjør ingen sommer - min jente gikk ikke før hun var 1 år og 4 mnd, mens gutten gikk med støtte fra 11 mnd og alene da han var 12 mnd.

Kjenner en annen gutt som krabbet da han var 5 mnd og gikk før han var 10 mnd.

Individuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første sønn gikk da han var 12-13 mnd, de andre to ventet til de ble 16 mnd. Jenta mi derimot gikk da hun var ni mnd og løp da hun var 10..... Gutter er gnerelt litt senere enn jenter på det meste tror jeg, men det er selvfølgelig veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...