Gjest eva.z Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hva gjør man når barnet skal til spesialist/utredning og man skal på jobb? Søker permisjon?Tar egenmelding? Hva?? Barnet er under 12 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er offentlig ansatt og får fri med lønn til slikt. Går det over flere dager regner jeg med det må søkes, men noen timer eller en dag har jeg fått uten videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er offentlig ansatt og får fri med lønn til slikt. Går det over flere dager regner jeg med det må søkes, men noen timer eller en dag har jeg fått uten videre. Hos oss må vi søke velferdspermisjon og legge ved dokumentasjon, f.eks innkalling. Er også offentlig ansatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hos oss må vi søke velferdspermisjon og legge ved dokumentasjon, f.eks innkalling. Er også offentlig ansatt. Vi går til årlig oppfølging på sykehus av våre barns sykom - senest i går faktisk:-) Begge foreldre går sammen med begge barn. Jeg logger dette som fravær: lege, og det er helt OK. Da er jeg borte fra jobb i ca 3 timer. Jeg jobber i det private. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Søke velferdspermisjon - som regel er dette med betaling, men jeg vet ikke hvor du jobber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du søker velferdspermisjon med lønn eller tar det ut på syke barn kvoten. Du kan ta syke barn i noen timer, så legges timene sammen av arbeidsgiver slik at det etterhvert blir hele dager. Jeg gjorde dette for å følge vår sønn til fysioterapi, men her var det snakk om 3 timer fravær 2 ganger i uka i 8 uker, og noen timer i ukene etter dette. Sjekket det ut med trygdekontor på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Typisk sykt barn dag de timene der jeg jobber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.