Gjest Glemsk! Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg skulle inn på barnahageweb for å endre søknaden, så har jeg glemt både passord og brukernavn... Jeg sendte en mail til de i kommunen som har med det å gjøre, da fikk jeg bare tilsendt et passord.. Har jo fortsatt ikke brukernavn. Går de ikke ann å be de sende meg alt? Kan jo ikke logge på med nytt passord og brukernavn som ny bruker heller...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Brukernavn er ofte e-mail adressen din. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glemsk! Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Brukernavn er ofte e-mail adressen din. Hilsen Prøvde nå, men skjedde ikke noe.. Huff, nå blir jeg gal!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 I Bergen er brukernavnet på barnehageweb fødsels- og pesonnummeret ditt. Prøve det? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.