Gå til innhold

Dårlig service ikea

Anbefalte innlegg

Gjest bare meg da
Skrevet

Vi kjøpte oss kjøkkeninnredning med hvitevarer i sommer fra ikea.

Kjøleskapet gikk i stykker og vi ringte å sa i fra.

Ikea sier vi ikke har kjøpt det av dem men av whirlpool!

Reperatør ble bestilt og kunne ikke komme før 14 dager.

Når endelig han kom så finner han ut at kjøleskapet ikke kan repareres og han må bestille nytt fra ikea..

Kjøleskap er bestilt, men kommer ikke før minst 14 dager til, det kjøres ut fra Sverige og til reperatøren som deretter må komme til oss med det.

Vi kunne ikke få komme på ikea selv for å hente et av de dem har på lager.

Dette vil si at vi må vente godt over 1 måned på nytt kjøleskap og må derfor ha mat i en kjølebag!!

låneskap hadde ikke reperatøren.

Har de virkelig lov til å gjøre sånn?

Skrevet

Har ikke svar til deg, men må bare kommentere at jeg stusset ved overskfirten - "service" og "Ikea" passet liksom ikke i samme setning.

Skrevet

Har ikke svar til deg, men må bare kommentere at jeg stusset ved overskfirten - "service" og "Ikea" passet liksom ikke i samme setning.

Skulle akkurat til å kommentere på det samme... ;)

Skrevet

*ler* Tenkte det samme *s*

Skrevet

LOL

Gjest bare meg da
Skrevet

Nei det passer egentlig svært dårlig.

Jeg skal aldri handle hvitevarer fra ikea mer.

Et kjøleskap er mann i dagens samfunn nødt til å ha.

Skrevet

Nei det passer egentlig svært dårlig.

Jeg skal aldri handle hvitevarer fra ikea mer.

Et kjøleskap er mann i dagens samfunn nødt til å ha.

Helt klart! Og damer også!

*tar litt mer rødvin*

Skrevet

Helt klart! Og damer også!

*tar litt mer rødvin*

*pling*

;)

Skrevet

''Nich wahr''

Doh?

...manla en t der... nichT wahr, skulle det stå...;-)

Skrevet

...manla en t der... nichT wahr, skulle det stå...;-)

Ble ikke særlig klokere, tysken min... :/.

Antakelig ikke så fali...

Skrevet

Ble ikke særlig klokere, tysken min... :/.

Antakelig ikke så fali...

Åja, he he, trodde det var en kommentar om manglende bokstav ettersom jeg i kveld har gjort et poeng eller fire av at andre har med en bokstav for mye;-)

Det betyr, som Jølas sa, "ikke sant";-)

Skrevet

Åja, he he, trodde det var en kommentar om manglende bokstav ettersom jeg i kveld har gjort et poeng eller fire av at andre har med en bokstav for mye;-)

Aha! :D

Skrevet

"Jølas"??!, Dæven morsan, sugerør + rødvin i det tempoet der!!? Du får hodepine i morgen! Langt verre, pass på at du ikke gulper på tastaturet! *hehe* ;o)))

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221857190' post='3963731]

"Jølas"??!, Dæven morsan, sugerør + rødvin i det tempoet der!!? Du får hodepine i morgen! Langt verre, pass på at du ikke gulper på tastaturet! *hehe* ;o)))

Huff & huff;-)

Jeg skulle skrive Jølsa, med tanke på at vår alles kjære Babs tror at det er en kvinne;-)

Skrevet

Huff & huff;-)

Jeg skulle skrive Jølsa, med tanke på at vår alles kjære Babs tror at det er en kvinne;-)

Det er faktisk en annen her som går under navnet Jølsa, bare sa dere vet det!

Skrevet

Huff & huff;-)

Ok. Ha Paracet'n klar ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221857190' post='3963731]

Mal-apropos tyrkisk pepper - av alle ting tok jeg meg en (eller to) rød martini på is. Den stod ytterst i barskapet, selv om det er evigheter siden noen her har smakt det. Og når jeg fortrenger enkelte dårlige erfaringer fra tenårene smaker det faktisk ganske godt! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...