Gå til innhold

Dårlig service ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk en annen her som går under navnet Jølsa, bare sa dere vet det!

Hmmm ... OK

Skrevet

Mal-apropos tyrkisk pepper - av alle ting tok jeg meg en (eller to) rød martini på is. Den stod ytterst i barskapet, selv om det er evigheter siden noen her har smakt det. Og når jeg fortrenger enkelte dårlige erfaringer fra tenårene smaker det faktisk ganske godt! *S*

*hehe* Jeg kan ikke makte vodka og juice. Skjønner hvorfor, når jeg tenker 17 år tilbake i tid ;s

Skrevet

Det er faktisk en annen her som går under navnet Jølsa, bare sa dere vet det!

Det vet vi allerede.

Skrevet

Nei det passer egentlig svært dårlig.

Jeg skal aldri handle hvitevarer fra ikea mer.

Et kjøleskap er mann i dagens samfunn nødt til å ha.

Vi har levd uten kjøleskap i tre og en halv måned nå. Får nytt om noen dager. Og jo: man klarer seg faktisk uten det. Men det krever en del mer tankearbeid i butikken da. Og ekstremt mye mindre variert kost.

Skrevet

Vi har levd uten kjøleskap i tre og en halv måned nå. Får nytt om noen dager. Og jo: man klarer seg faktisk uten det. Men det krever en del mer tankearbeid i butikken da. Og ekstremt mye mindre variert kost.

Oi, det er godt gjort nå i sommerhalvåret..!

Vi var uten kjøleskap i 7 uker, men det var i vinter, og vi hadde balkong til å sette pappesker med mat. Eneste problemet var at vi aldri fikk noe system på hva som lå i hvilken eske, så det var en utfordring å finne det man skulle ha :-) Pluss at det var umulig å hindre at den ene melkekartongen etter den andre frøs.

Skrevet

Det meste går, men det burde ikkje være nødvendig i "bare meg da" sitt tilfelle, når de har brukt masse penger hos et seriøst verdensomspennende konsern.

Eg hadde skrevet brev til sjefen, han der svensken!

Ps! Eg klarte meg uten dusj/bad i fire måneder, det gikk det også.

Gjest Det lurer jeg på i dag
Skrevet

Ehhh, ja? Om jeg kjøper noe fra Siemens på Expert, så er det jo Siemens som må reparerer det. Expert er jo bare forhandler. Hva hadde du ventet deg egentlig?

Skrevet

Oi, det er godt gjort nå i sommerhalvåret..!

Vi var uten kjøleskap i 7 uker, men det var i vinter, og vi hadde balkong til å sette pappesker med mat. Eneste problemet var at vi aldri fikk noe system på hva som lå i hvilken eske, så det var en utfordring å finne det man skulle ha :-) Pluss at det var umulig å hindre at den ene melkekartongen etter den andre frøs.

Skjønner ikke at du klarte det, jeg. Jeg ville om ikke annet ha kjøpt et lite benkekjøleskap eller fått tak i et brukt et i mellomtiden.

Skrevet

Skjønner ikke at du klarte det, jeg. Jeg ville om ikke annet ha kjøpt et lite benkekjøleskap eller fått tak i et brukt et i mellomtiden.

Enkel forklaring - vi skulle snart flytte, og bodde i 4 etasje.. ;-) Bære ned det gamle, opp et nytt og så ned i gjen med det nye fristet ikke så innmari, kan du si. Men eskene funket greit de. ;-)

Skrevet

Enkel forklaring - vi skulle snart flytte, og bodde i 4 etasje.. ;-) Bære ned det gamle, opp et nytt og så ned i gjen med det nye fristet ikke så innmari, kan du si. Men eskene funket greit de. ;-)

OK:-)

Gjest bare meg da
Skrevet

Ehhh, ja? Om jeg kjøper noe fra Siemens på Expert, så er det jo Siemens som må reparerer det. Expert er jo bare forhandler. Hva hadde du ventet deg egentlig?

Det at ikea fraskriver seg alt ansvar gjør meg sinna. De har solgt varen til meg og skal også gjøre sitt beste for at jeg som kunde skal lide minst mulig, ved at de ordner med reperatør!

Vi har måttet ordne alt selv og sånn skal det ikke fungere.

Vi har hentet hjem kjøleskapet fra hytta.

Å så fikk vi forsikringspenger for ødelagt mat:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...