jubalong70 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen husker sikkert at minstemann hadde problemer med å komme seg på do i barnehagen. Etter litt frem og tilbake, ble vi enige om å bare se ting an. Og gjett hva, de to siste ukene har han bæsjet på seg 1 gang - og det var på tur forrige uke. Denne uka når de var på tur, så bæsjet han på den medbragte doen de har! Hjemme har han ikke hatt ett eneste uhell av noe slag disse to ukene! Så det var nok veldig lurt å bare se ting litt an. Han får fremdeles klistremerker i barnehagen hver gang han bæsjer og/eller når jeg henter og han ikke har hatt uhell. Hjemme får han også klistremerker etter endt dag. Han er uhyre stolt hver gang han får velge seg klistremerke Tålmodighet er en dyd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så flink han er :-) Og - medbrakt do..... Grøss - glad jeg ikke trenger å dra rundt på sånne lekkerheter på jobben ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Så flink han er :-) Og - medbrakt do..... Grøss - glad jeg ikke trenger å dra rundt på sånne lekkerheter på jobben ;-) He, he - tror de har poser på den, som de tar av etter hver avføring og knyter igjen... Urinering foregår i skogen Og ja, han er kjempeflink 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ja er det ikke herlig når det ordner seg? Har inntrykk av at mye ordner seg hvis man er tålmodig og ikke stresser med blant annet do-trening, selv om det ofte er lettere sagt enn gjort. Min 2,5 år gamle gutt er også der at han går på do men av og til i barnehagen hvis de er ute for eksempel så klarer han ikke holde seg og tisser på seg. Han synes det er flaut virker det som selv om ingen "riser" han for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 He, he - tror de har poser på den, som de tar av etter hver avføring og knyter igjen... Urinering foregår i skogen Og ja, han er kjempeflink Aha... Men likevel... grøss... De må jo ta med seg posene igjen også. Fortsatt glad jeg slipper å tenke ut løsninger på denslags problemstillinger på jobben ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Aha... Men likevel... grøss... De må jo ta med seg posene igjen også. Fortsatt glad jeg slipper å tenke ut løsninger på denslags problemstillinger på jobben ja :-) He, he - likere enn å måtte gå hjem med de som skal på do da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Gode greier. Kjekt å høre. Og ja, tolmodighet er en dyd - og ikke en medfødt egenskap... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Så godt å høre! Og tenker han var stolt ja, så moro! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Aha... Men likevel... grøss... De må jo ta med seg posene igjen også. Fortsatt glad jeg slipper å tenke ut løsninger på denslags problemstillinger på jobben ja :-) Det er vel ikke verre enn for hundeeiere, som går og svinger med den svarte bæsjeposen til hundene sine. Eller å frakte en bæsjebleie med hjem fra skogen til barnehagen. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.