Lotte :o) Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Mamma är bäst! Jag var ute och gick med min 4 åriga dotter. Hon plockade upp något från marken och stoppade det i munnen. Jag tog saken ifrån henne och sa till henne att inte göra så. - Varför då, frågade dottern. - För att den varit på marken och du vet inte vart den varit, den är smutsig och kan vara full av bakterier. Då tittade min dotter på mig full av beundran och frågade; - Mamma hur vet du allt sånt där? Uh, jag var tvungen att tänka snabbt, -Alla mammor vet sånt här: Det är en del av mammaprovet, det måste vi veta annars får vi inte bli mammor. Vi gick vidare en stund och min dotter var tyst i 2- 3 minuter men hon tänkte mycket på mitt svar, så plötsligt sa hon, - Nu förstår jag !!!! Om man inte klarar provet då blir man pappa. - Precis, svarade jag med ett stort leende på läpparna!' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hehehe...ja den var god! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 *Hehehehe* Så klart det er sånn det er! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 He he he...! Ler så tårene triller! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Lett Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lol! Så bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Den jenta forsto det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Herlig! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Meget logisk tenkt av den lille 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hehe.. den var kul da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 *LOL* Herlig :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.