Gjest Valnøtt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det varierer litt der også, men sist vi kjøpte var det 120 pr kg for fersk indrefile. Frossen er billigere. Du store... For okse indrefilet? I strømstad eller? Har ikke peil på dette jeg - men jeg elsker indrefilet..... *sikler nå* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du store... For okse indrefilet? I strømstad eller? Har ikke peil på dette jeg - men jeg elsker indrefilet..... *sikler nå* Indrefilet av okse, ja. Vi pleier som oftest å handle i Tøcksfors. I Charlottenberg er de fleste kjøttvarer vi bruker en del dyrere enn i Tøcksfors. Strømstad har jeg ingen erfaringer med. Indrefile er nydelig, ja. Skal det være biff, skal den være av indrefilet! Vi spanderer det på oss en gang i måneden. Dvs hver gang vi har vært i Sverige og gjort månedens innkjøp. Vi bor bare en times kjøretur fra grensen og sparer masse penger på å handle i Sverige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kom ikke å si at det er vanlig å spise 300 gram kjøtt til middag?! Jeg er vant til storspiste mannfolk altså, men den der var i overkant ja. 250-300 g pr pers ville jeg også regnet om jeg skulle hatt gjester. Et vennepar spiser forøvrig 500-600 gr biffer ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 250-300 g pr pers ville jeg også regnet om jeg skulle hatt gjester. Et vennepar spiser forøvrig 500-600 gr biffer ) Oi, bifflovers, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 De fleste forsyner seg jo to ganger. Så oftest synes jeg at 2 posjoner holder til 1 person. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Indrefilet av okse, ja. Vi pleier som oftest å handle i Tøcksfors. I Charlottenberg er de fleste kjøttvarer vi bruker en del dyrere enn i Tøcksfors. Strømstad har jeg ingen erfaringer med. Indrefile er nydelig, ja. Skal det være biff, skal den være av indrefilet! Vi spanderer det på oss en gang i måneden. Dvs hver gang vi har vært i Sverige og gjort månedens innkjøp. Vi bor bare en times kjøretur fra grensen og sparer masse penger på å handle i Sverige. Ååååhhh... Jeg vil ha. Jeg bor ikke så langt unna Tøcksfors - ikke lenger dit enn til Strømstad tror jeg. Er det en spesiell butikk der hvor du finner den så billig eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.