Gå til innhold

Mengdeberegning!

Gjest Lysten på tur!!

Anbefalte innlegg

Det varierer litt der også, men sist vi kjøpte var det 120 pr kg for fersk indrefile. Frossen er billigere.

Du store... For okse indrefilet? I strømstad eller? Har ikke peil på dette jeg - men jeg elsker indrefilet..... *sikler nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du store... For okse indrefilet? I strømstad eller? Har ikke peil på dette jeg - men jeg elsker indrefilet..... *sikler nå*

Indrefilet av okse, ja. Vi pleier som oftest å handle i Tøcksfors. I Charlottenberg er de fleste kjøttvarer vi bruker en del dyrere enn i Tøcksfors. Strømstad har jeg ingen erfaringer med.

Indrefile er nydelig, ja. Skal det være biff, skal den være av indrefilet! Vi spanderer det på oss en gang i måneden. Dvs hver gang vi har vært i Sverige og gjort månedens innkjøp. Vi bor bare en times kjøretur fra grensen og sparer masse penger på å handle i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke å si at det er vanlig å spise 300 gram kjøtt til middag?! Jeg er vant til storspiste mannfolk altså, men den der var i overkant ja.

250-300 g pr pers ville jeg også regnet om jeg skulle hatt gjester.

Et vennepar spiser forøvrig 500-600 gr biffer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indrefilet av okse, ja. Vi pleier som oftest å handle i Tøcksfors. I Charlottenberg er de fleste kjøttvarer vi bruker en del dyrere enn i Tøcksfors. Strømstad har jeg ingen erfaringer med.

Indrefile er nydelig, ja. Skal det være biff, skal den være av indrefilet! Vi spanderer det på oss en gang i måneden. Dvs hver gang vi har vært i Sverige og gjort månedens innkjøp. Vi bor bare en times kjøretur fra grensen og sparer masse penger på å handle i Sverige.

Ååååhhh... Jeg vil ha. Jeg bor ikke så langt unna Tøcksfors - ikke lenger dit enn til Strømstad tror jeg. Er det en spesiell butikk der hvor du finner den så billig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...