Gjest kald på tottene Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har ei tulle på 9 mnd. Nå lir det mot kjøligere tider, men hva har hun på føttene? Til nå har hun brukt ullstrømper,men det er ikke mye til hjelp når det er litt kald trekk ute. Har prøvd å finne tøysko som jeg vet Ullkorga hadde en gang i tiden, men kan ikke finne noen steder. Hva har dere på deres små? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 I fjor (jenta mi ble ett år i februar) brukte jeg noen sånne "posesko/sokker" i regntøy-stoff som jeg kjøpte på cubus. De nådde opp ca til knærne på henne, og satt godt på og tålte både regn og snø. Der var det god plass til ullsokker og alt mulig annet under. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=38721171 Hva med noe slikt? Akkurat disse var nå ikke direkte pene, men altså ulltøfler... Vurderer noe sånt til mi utover vinteren i hvert fall! Enn så lenge vurderer jeg å legge posen i vogna og dra den igjen over beina bare! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 I fjor (jenta mi ble ett år i februar) brukte jeg noen sånne "posesko/sokker" i regntøy-stoff som jeg kjøpte på cubus. De nådde opp ca til knærne på henne, og satt godt på og tålte både regn og snø. Der var det god plass til ullsokker og alt mulig annet under. Sånne har vi arvet! Jeg har ikke brukt dem jeg, for de ser så store ut. Tenker at de neppe kan være varme når de er så store! Men ditt barn var varm på beina med disse altså? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kald på tottene Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=38721171 Hva med noe slikt? Akkurat disse var nå ikke direkte pene, men altså ulltøfler... Vurderer noe sånt til mi utover vinteren i hvert fall! Enn så lenge vurderer jeg å legge posen i vogna og dra den igjen over beina bare! Sikkert god og varm de der. Men for en pris!! Huff og huff! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Husker jeg hadde på sånne sokketøfler, et slags overtrekksstoff med ullfôr inni. Tror de var fra Troll eller noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sikkert god og varm de der. Men for en pris!! Huff og huff! ) Det blir ikke akkurat disse på jenta mi heller nei! Stiv pris, og ikke veldig pene! Men jeg har sett rimeligere og penere versjoner før, husker bare ikke hvor! Og bare vent - neste år må vi nok ut med det dobbelte på støvelbudsjettet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sånne har vi arvet! Jeg har ikke brukt dem jeg, for de ser så store ut. Tenker at de neppe kan være varme når de er så store! Men ditt barn var varm på beina med disse altså? Du har ullsokker under, såklart Det blir godt og lunt. Vi har også brukt slike. Perfekt i sandkassen eller bæremeisen før de lærer å gå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du har ullsokker under, såklart Det blir godt og lunt. Vi har også brukt slike. Perfekt i sandkassen eller bæremeisen før de lærer å gå. Joda, jeg ville jo brukt ullsokker! Men likevel... Men ja, som du sier - i sandkassen eller bæremeisen kan jeg godt se for meg at de er fine! Kanskje de blir brukt litt likevel da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=38721171 Hva med noe slikt? Akkurat disse var nå ikke direkte pene, men altså ulltøfler... Vurderer noe sånt til mi utover vinteren i hvert fall! Enn så lenge vurderer jeg å legge posen i vogna og dra den igjen over beina bare! Sånne hadde vi, bare med stoff utenpå, ikke skinn. De var kjempegode og jeg synes de var fine også. ) De med skinn er kjempefine synes jeg, men en vill pris da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sånne hadde vi, bare med stoff utenpå, ikke skinn. De var kjempegode og jeg synes de var fine også. ) De med skinn er kjempefine synes jeg, men en vill pris da. De så finere ut her: http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=4333 Ikke så blanke i skinnet! Men litt dyrere også da! Kunne godt hatt disse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sånne hadde vi, bare med stoff utenpå, ikke skinn. De var kjempegode og jeg synes de var fine også. ) De med skinn er kjempefine synes jeg, men en vill pris da. Enig i at disse skoene er kjempedeilige for de små. Ikke verdens mest fancy kanskje men akkurat den tingen tenkte jeg ikke så mye på da småttisene skulle ha sko. Storebror hadde dette paret i skinn. vår modell var ganske smal og passet ikke lillebrors brede føtter, så han fikk typen fra voksi med blått stoff ytterst. Kjempefine sko begge to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Enig i at disse skoene er kjempedeilige for de små. Ikke verdens mest fancy kanskje men akkurat den tingen tenkte jeg ikke så mye på da småttisene skulle ha sko. Storebror hadde dette paret i skinn. vår modell var ganske smal og passet ikke lillebrors brede føtter, så han fikk typen fra voksi med blått stoff ytterst. Kjempefine sko begge to. Jeg har forresten tenkt å legge ut disse skinnskoene til salg på finn.no i dag, str 22:-) Små i str vil jeg si... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har forresten tenkt å legge ut disse skinnskoene til salg på finn.no i dag, str 22:-) Små i str vil jeg si... Husk at du ikke er anonym lenger hvis du legger ut navn eller registrert tlf...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Husk at du ikke er anonym lenger hvis du legger ut navn eller registrert tlf...! Er klar over det:-) Bruker uansett ikke mitt faste nick jeg om jeg skal skrive noe der jeg ikke vil at andre skal kjenne meg igjen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sånne har vi arvet! Jeg har ikke brukt dem jeg, for de ser så store ut. Tenker at de neppe kan være varme når de er så store! Men ditt barn var varm på beina med disse altså? Det er jo bare bra at de er store, for da er det god plass til små tær å røre seg inni flere lag med ull og greier :-) De holdes jo også på plass av strikken under beina på dressen/regnbuksa. De fungerte kjempefint for oss i fjor vinter, de små er jo som regel ikke ute i timesvis heller så. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 http://www.robeez.com Vi brukte skinntøflene med ullsokker i. Jeg har gitt vekk et par bootees til en jeg er tante til og de har vært veldig populære. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er klar over det:-) Bruker uansett ikke mitt faste nick jeg om jeg skal skrive noe der jeg ikke vil at andre skal kjenne meg igjen:-) Greit nok:-) Ville bare i ifra ifall du glemte deg bort... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er jo bare bra at de er store, for da er det god plass til små tær å røre seg inni flere lag med ull og greier :-) De holdes jo også på plass av strikken under beina på dressen/regnbuksa. De fungerte kjempefint for oss i fjor vinter, de små er jo som regel ikke ute i timesvis heller så. Men jeg synes de er så VELDIG store! Vel, jeg syntes det da vi fikk dem, og da var hun vel ikke født engang! Kanskje jeg ser litt annerledes på det hvis jeg tar dem frem nå... Men jeg mener også at det stod 1 - 2 år i dem! Og mi er jo bare 6 mnd nå... Men, med skikkelig ull under funker det sikkert likevel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Min januar-unge hadde på seg en slags pol-sokker da hun var på krabbetur i snøen. De var ikke så stive og i veien som vinterstøver, og gode og varme. Tror jeg kjøpte dem på noe som het Gull-Ull eller noe i den dur, men det er 6 år siden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.