Gjest Valnøtt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg vil ta livet av myten om at benbyggingen gir utslag på vekten. Jeg har solid benbygging, og for min høyde som er ca 180 cm, så veier da hele mitt skjelett ca 3 kg. Spinkel benbygging er typisk 2,5 kg. Så tyngden på bena i kroppen er ikke utslagsgivende på hva man veier. Men muskelmasse derimot har mye å si :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nei, men dersom man har en bred benbygning blir det nødvendigvis mer kjøtt på kroppen også, og dertil hørende vekt. Selv er jeg "velsignet" med en smal benbygning , men ser desto mer polstret ut når jeg har noen få kg. ekstra :/. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er enig med Elextra. Selve skjelettet utgjør ikke så mye å vekta, men en som har bredere beinbygging vil naturlig nok ha mer kjøtt, og ikke minst _tåler_ mer før de ser blubbete ut, og motsatt for en som er spinkel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er enig med Elextra. Selve skjelettet utgjør ikke så mye å vekta, men en som har bredere beinbygging vil naturlig nok ha mer kjøtt, og ikke minst _tåler_ mer før de ser blubbete ut, og motsatt for en som er spinkel. Det er sikkert helt riktig :-) Jeg kan ha høy vekt selv før jeg ser stor ut - mens mange jeg kjenner blir veeeldig runde lenge før de er i samme vektklassen. Så det er helt klart forskjell på folk. Tenkte bare jeg skulle fortelle hva skjelettet i seg selv faktisk veier - ble overrasket selv over at det var så lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er sikkert helt riktig :-) Jeg kan ha høy vekt selv før jeg ser stor ut - mens mange jeg kjenner blir veeeldig runde lenge før de er i samme vektklassen. Så det er helt klart forskjell på folk. Tenkte bare jeg skulle fortelle hva skjelettet i seg selv faktisk veier - ble overrasket selv over at det var så lite. ''Jeg kan ha høy vekt selv før jeg ser stor ut - mens mange jeg kjenner blir veeeldig runde lenge før de er i samme vektklassen'' Samme her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jo, grov eller spinkel benbygging gir utslag på vekta. En med grov har plass til langt mer kjøtt, fett og muskler "mellom" bena før h*n ser overvektig ut enn en som har spinkel bygning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jo, grov eller spinkel benbygging gir utslag på vekta. En med grov har plass til langt mer kjøtt, fett og muskler "mellom" bena før h*n ser overvektig ut enn en som har spinkel bygning. Det stemmer. Men det jeg mente var at det er ikke bena som veier. Det var egentlig en kuriositet bare. Også havna det på feil forum også ser jeg...*skikkelig kløne* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det stemmer. Men det jeg mente var at det er ikke bena som veier. Det var egentlig en kuriositet bare. Også havna det på feil forum også ser jeg...*skikkelig kløne* Jeg skjønner hva du mener! Innlegg på feil forum, det ble tolket helt feil, alle svarene forteller deg at du tok helt feil, men så mente vi alle egentlig det samme. Det er da man føler at man fikk inn en skikkelig vellykka tråd... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du 1.80 da eller??! Langt ifra! Du er vel ca. 1.65, rund men ikke tykk, du har halvlangt, mellomblondt hår, du bor på gården til bestefaren min (!!!), og du kjører stor suv eller noe i den duren! Så kom ikker her og kom her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Du 1.80 da eller??! Langt ifra! Du er vel ca. 1.65, rund men ikke tykk, du har halvlangt, mellomblondt hår, du bor på gården til bestefaren min (!!!), og du kjører stor suv eller noe i den duren! Så kom ikker her og kom her! Haha! Jeg er 180, og så mye som jeg sloss med eksen er det ikke til å unngå at jeg har svart hår, nagler, hanekam, kjører Harley og bruker snus ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg skjønner hva du mener! Innlegg på feil forum, det ble tolket helt feil, alle svarene forteller deg at du tok helt feil, men så mente vi alle egentlig det samme. Det er da man føler at man fikk inn en skikkelig vellykka tråd... ;-) Hehe.... Jepp. Heltreff... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Haha! Jeg er 180, og så mye som jeg sloss med eksen er det ikke til å unngå at jeg har svart hår, nagler, hanekam, kjører Harley og bruker snus ;-) Hmm... Tolke tolke... Mente du det? I så fall må jeg virkelig bytte ut bildet av deg! Det er jo nettopp det som er så ok ved å snakke med mennesker her da, at man lar ikke føsteinntrykket av utseendet telle! Man hører på hva personen har å si, og dømmer utifra det! Ikke at jeg ikke hadde snakket med deg dersom jeg visste at du hadde svart hår og nagler altså:-) Men... Nagler, harley og søte små babystrikketøy.......?! Noe skurrer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hmm... Tolke tolke... Mente du det? I så fall må jeg virkelig bytte ut bildet av deg! Det er jo nettopp det som er så ok ved å snakke med mennesker her da, at man lar ikke føsteinntrykket av utseendet telle! Man hører på hva personen har å si, og dømmer utifra det! Ikke at jeg ikke hadde snakket med deg dersom jeg visste at du hadde svart hår og nagler altså:-) Men... Nagler, harley og søte små babystrikketøy.......?! Noe skurrer! HAHA!!! Ja, nå fikk du noe å lure på ja.... Jeg har ikke Harley da :-) Og det er vel noen år siden garderoben inneholdt særlig mye nagler. Tror jeg har kastet army-bootsene også jeg :-) Det er jo penere med støveletter til drakt... Men jeg har førerkort på sykkel. Og et rikt og velbrukt utvalg av strikkepinner. Også kan jeg lage sjokoladekake - og montere stikkontakter og bruke slagdrill. Dessuten kan jeg lese av hva som er feil med bilen ved hjelp av pc :-) Men jeg kan ikke holde liv i en eneste blomst så mye som en uke, og jeg er elendig - virkelig elendig - med strykejernet. Og musikksmaken spenner fra Odd Nordstoga til Kaizers og derfra til mørk og slem industrimetal. Så - jeg er nok ikke så lett å danne noe bilde av. Enklest forklart så ser jeg vel ganske vanlig ut bortsett fra høyden :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 HAHA!!! Ja, nå fikk du noe å lure på ja.... Jeg har ikke Harley da :-) Og det er vel noen år siden garderoben inneholdt særlig mye nagler. Tror jeg har kastet army-bootsene også jeg :-) Det er jo penere med støveletter til drakt... Men jeg har førerkort på sykkel. Og et rikt og velbrukt utvalg av strikkepinner. Også kan jeg lage sjokoladekake - og montere stikkontakter og bruke slagdrill. Dessuten kan jeg lese av hva som er feil med bilen ved hjelp av pc :-) Men jeg kan ikke holde liv i en eneste blomst så mye som en uke, og jeg er elendig - virkelig elendig - med strykejernet. Og musikksmaken spenner fra Odd Nordstoga til Kaizers og derfra til mørk og slem industrimetal. Så - jeg er nok ikke så lett å danne noe bilde av. Enklest forklart så ser jeg vel ganske vanlig ut bortsett fra høyden :-) Det er bra - merker jeg hadde slitt litt med å omjustere bildet så drastisk se! Skal se om jeg kan få strukket det litt... Kanskje til 1.70 i hvert fall:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.