Linnea78 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Frøken her i huset er 3 år og 2mnd. Hun har alltid vært innteressert i å lese. Nå i det siste har hun også begynt å interessere seg for bokstaver, og det å skrive. Så i helga skrev hun navnet sitt. Hun manglet riktignok to bokstaver, men hun skrev fire av dem. :-) Syns det var morsomt ja. Vet ikke om det er spesielt tidlig, egentlig, men jeg er nå stolt lell! (Vet jo at barn her på Dol er ekstremt dyktige! ;-) ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så artig! Har sikkert med interessen hennes å gjøre? Dattern min var også tidlig ut med dette, og hun både leste og skrev som 5 åring i barnehagen Skrytehilsen også fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kjempeflink Jeg tviler på at min datter klarer å skrive navnet sitt med det første. Hun er nøyaktig like gammel som din. Hun kan lage noen få av de enkelste bokstavene. Her går det stort sett i hodefotinger med krone. Søstrene hennes skreiv navnene sine da de var 4 år. Broren klarte akkurat å lære det før han begynte på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er tidlig :-) Jeg gjorde også det der - og leste fra jeg fylte fire :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hun er jo kjempeflink!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kandetværesånn Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jo det e veldig tidlig. Så flink ho e. Blir nok tidlig ute med skriving og kanskje lesing også. Min datter begynte på skolen nå, blir 6 år lørdag, å leser bedre en sin bror som begynte i fjerde klasse. Vet ikke om det er noe i det men mange sier at jentene er tidligere ute. Herlig å skryte litt å det e så godt å være stolt av sine søte små. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hun er kjempeflink! )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Klart hun er kjempeflink da Det er nok ikke vanlig å lære å skrive navnet sitt før man er minst 4-5år gammel:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jo det e veldig tidlig. Så flink ho e. Blir nok tidlig ute med skriving og kanskje lesing også. Min datter begynte på skolen nå, blir 6 år lørdag, å leser bedre en sin bror som begynte i fjerde klasse. Vet ikke om det er noe i det men mange sier at jentene er tidligere ute. Herlig å skryte litt å det e så godt å være stolt av sine søte små. ''Min datter begynte på skolen nå, blir 6 år lørdag, å leser bedre en sin bror som begynte i fjerde klasse. '' 5-åringen min skriver langt penere enn broren på 10 år. Han kommenterte det selv en dag, og han så nesten litt lei seg ut. Det var som da hun lærte å plystre som 2-åring, og han fremdeles ikke greide det. Det er nok ikke alltid like greit å ha småsøsken som tar en igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.