Gå til innhold

Skryte!

Linnea78

Anbefalte innlegg

Frøken her i huset er 3 år og 2mnd. Hun har alltid vært innteressert i å lese. Nå i det siste har hun også begynt å interessere seg for bokstaver, og det å skrive. Så i helga skrev hun navnet sitt. Hun manglet riktignok to bokstaver, men hun skrev fire av dem. :-) Syns det var morsomt ja. Vet ikke om det er spesielt tidlig, egentlig, men jeg er nå stolt lell! (Vet jo at barn her på Dol er ekstremt dyktige! ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig! ;) Har sikkert med interessen hennes å gjøre?;)

Dattern min var også tidlig ut med dette, og hun både leste og skrev som 5 åring i barnehagen ;)

Skrytehilsen også fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink :) Jeg tviler på at min datter klarer å skrive navnet sitt med det første. Hun er nøyaktig like gammel som din. Hun kan lage noen få av de enkelste bokstavene. Her går det stort sett i hodefotinger med krone.

Søstrene hennes skreiv navnene sine da de var 4 år. Broren klarte akkurat å lære det før han begynte på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kandetværesånn

Jo det e veldig tidlig. Så flink ho e. Blir nok tidlig ute med skriving og kanskje lesing også.

Min datter begynte på skolen nå, blir 6 år lørdag, å leser bedre en sin bror som begynte i fjerde klasse.

Vet ikke om det er noe i det men mange sier at jentene er tidligere ute.

Herlig å skryte litt å det e så godt å være stolt av sine søte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det e veldig tidlig. Så flink ho e. Blir nok tidlig ute med skriving og kanskje lesing også.

Min datter begynte på skolen nå, blir 6 år lørdag, å leser bedre en sin bror som begynte i fjerde klasse.

Vet ikke om det er noe i det men mange sier at jentene er tidligere ute.

Herlig å skryte litt å det e så godt å være stolt av sine søte små.

''Min datter begynte på skolen nå, blir 6 år lørdag, å leser bedre en sin bror som begynte i fjerde klasse. ''

5-åringen min skriver langt penere enn broren på 10 år. Han kommenterte det selv en dag, og han så nesten litt lei seg ut. Det var som da hun lærte å plystre som 2-åring, og han fremdeles ikke greide det.

Det er nok ikke alltid like greit å ha småsøsken som tar en igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...