Gå til innhold

Kronprinsparets hytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det var for kronprinsparet de skrev det.

Forøvrig enig i at det hadde begrenset interesse.

Skrevet

Jeg vil tro at kronprinsparet, som alle andre, kan klare å komme på noe smart selv. Hadde jeg kjøpt hytte så hadde planene surret i hodet mitt før jeg rakk hjem :)

Skrevet

Tror ikke det var for kronprinsparet de skrev det.

Forøvrig enig i at det hadde begrenset interesse.

Ja, men tipsene de kommer med er jo ikke annerledes enn om det hadde vært en artikkel som ikke hadde vært rettet mot en spesifikk hytte, så andre som har gamle hytter kan jo få tips fra denne artikkelen som hvilkensomhelst artikkel i et magasin.

Skrevet

Ja, men tipsene de kommer med er jo ikke annerledes enn om det hadde vært en artikkel som ikke hadde vært rettet mot en spesifikk hytte, så andre som har gamle hytter kan jo få tips fra denne artikkelen som hvilkensomhelst artikkel i et magasin.

Ja, det har du sikkert rett i (litt usikker på hva du ville påpeke).

Skrevet

Ja, det har du sikkert rett i (litt usikker på hva du ville påpeke).

..bare påpekte kommentaren om "begrenset interesse";-)

Altså ikke mer eller mindre begrenset intr at de viser oppussingstips av akkurat denne hytta kontra hvilken som helst annen.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg syntes ikke at tipsene var noe spesielt da, ikke mer enn jeg kunne klart å finne ut på egen hånd.

Hilsen

Skrevet

..bare påpekte kommentaren om "begrenset interesse";-)

Altså ikke mer eller mindre begrenset intr at de viser oppussingstips av akkurat denne hytta kontra hvilken som helst annen.

Ok! :)

Skrevet

Jeg syntes ikke at tipsene var noe spesielt da, ikke mer enn jeg kunne klart å finne ut på egen hånd.

Hilsen

Men er det ikke sånn med mange tips i magasiner osv, da? Enten er de "selvsagte" eller "helt-standard-tidstypiske-slik-som-alle-pusser-opp-nå-for-tiden-men-likevel-presenteres-som-individuell-stil" eller sås er det så outrert at det ikke er noe for folk flest! ;-)

(ok _litt_ overdrivelse, da men ikke mye*S*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...