Gå til innhold

Attpåklatt

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Min farmor var over femti da hun fikk faren min. Jeg er 56 år og ennå ikke kommet i overgangsalderen.

Så noen stor sensasjon mht alderen er dette ikke.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min farmor var over femti da hun fikk faren min. Jeg er 56 år og ennå ikke kommet i overgangsalderen.

Hilsen

Seriøst - er du FEMTISEKS år??!?

Merkelig hvordan man danner seg bilder av de som er her inne. Jeg som var bombesikker på at du var, tja.. 27 år?

*litt satt ut*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

Seriøst - er du FEMTISEKS år??!?

Merkelig hvordan man danner seg bilder av de som er her inne. Jeg som var bombesikker på at du var, tja.. 27 år?

*litt satt ut*

:o)

Takker og bukker. Ja, jeg er vel en av de eldste, det er en på 61 år her også, men jeg vet ikke hvem det er, for det var brukt et engangsnick.

Jeg må ha ungdommelige tanker og meninger.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp - er det 17 år siden hun fikk tvillingene!? Og er hun ikke mer enn 43? Trodde hun var flere år eldre enn meg enn det...

Jeg trodde også hun var eldre. Alle ser så gamle ut, asså. Ikke jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker. Ja, jeg er vel en av de eldste, det er en på 61 år her også, men jeg vet ikke hvem det er, for det var brukt et engangsnick.

Jeg må ha ungdommelige tanker og meninger.

Hilsen

Definitivt! :o)

Det har i og for seg hendt en gang eller to at jeg har bomma kraftig andre veien, men DET har jeg faktisk hatt vett til å holde kjeft om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Jeg trodde også hun var eldre. Alle ser så gamle ut, asså. Ikke jeg da:)

Morsan hadde et morsomt innlegg om dette her forleden dag.

Mannen min og jeg gapskrattet.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp - er det 17 år siden hun fikk tvillingene!? Og er hun ikke mer enn 43? Trodde hun var flere år eldre enn meg enn det...

Ja, enig, hun er blant dem som alltid har sett halvgammel ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig, hun er blant dem som alltid har sett halvgammel ut.

Teit kommentar, kanskje, tenk om hun vanket på forumet her...

*bestemmer meg igjen for ikke å si negative ting om navngitte personer* (men kommer sikkert til å hive meg utpå igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

Det er 17 år mellom min yngste og eldste. Trodde ikke det var såååå veldig uvanlig.

Kryper inn i raringskapet.

Jeg kjenner flere som har fått en baby som en ekstra sølvbryllups presang. Da hadde de allerede barnebarn, så babyen ble onkel eller tante til nieser og nevøer som var eldre enn h*n selv.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 17 år mellom min yngste og eldste. Trodde ikke det var såååå veldig uvanlig.

Kryper inn i raringskapet.

Hvor mange har du imellom da?

*lurer på om det er håp for meg også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Hvor mange har du imellom da?

*lurer på om det er håp for meg også*

Jeg kjenner et par som fikk et barn, etter noen år ble ønsket om en lillebror eller søster stort og de prøvde og prøvde.

Det endte med et svangerskap utenfor livmoren og flere år gikk med prøving og utredning hos spesialister og på sykehus uten at det ga de ønskede resultat.

De slo seg til ro med at de bare ville få dette ene barnet, h*n ble nesten voksen og de begynte å planlegge livet sitt videre hvordan de skulle innrette seg, når dette barnet flyttet hjemmefra.

En dag oppdaget hun at hun var gravid og det helt etter naturmetoden, nå kom barnet, som for 10-15 år siden var svært etterlengtet, plutselig ubeleilig i forhold til deres videre planer.

Men historien har en happy ending inntil videre. I dag er barnet 3 år og har to kjærlige foreldre, som skjemmer det bort etter noter, og kunne selvfølgelig ikke tenke seg livet uten denne lille sjarmerende attpåklatten.

Naturen kan være forunderlig.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner et par som fikk et barn, etter noen år ble ønsket om en lillebror eller søster stort og de prøvde og prøvde.

Det endte med et svangerskap utenfor livmoren og flere år gikk med prøving og utredning hos spesialister og på sykehus uten at det ga de ønskede resultat.

De slo seg til ro med at de bare ville få dette ene barnet, h*n ble nesten voksen og de begynte å planlegge livet sitt videre hvordan de skulle innrette seg, når dette barnet flyttet hjemmefra.

En dag oppdaget hun at hun var gravid og det helt etter naturmetoden, nå kom barnet, som for 10-15 år siden var svært etterlengtet, plutselig ubeleilig i forhold til deres videre planer.

Men historien har en happy ending inntil videre. I dag er barnet 3 år og har to kjærlige foreldre, som skjemmer det bort etter noter, og kunne selvfølgelig ikke tenke seg livet uten denne lille sjarmerende attpåklatten.

Naturen kan være forunderlig.

Hilsen

Jojo, men jeg har ingen problemer med å _bli_ gravid da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen

Oj! Over 50? Jeg tror faktisk jeg aldri har hørt om at så gamle damer får barn på naturlig måte. (for det antar jeg jo det må ha vært). Spesielt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...