Gjest mandolina Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Oj! Over 50? Jeg tror faktisk jeg aldri har hørt om at så gamle damer får barn på naturlig måte. (for det antar jeg jo det må ha vært). Spesielt! ) Faren min er født i 1926 og på den tiden tror jeg ikke at noen fikk barn på annen måte enn etter naturmetoden. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Faren min er født i 1926 og på den tiden tror jeg ikke at noen fikk barn på annen måte enn etter naturmetoden. Hilsen Nei, det var det jeg mente. Derfor sa jeg at det var spesielt å høre om nybakte mødre på over 50 år. Trodde ikke det gikk an uten assistanse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Forhåpentligvis så er hun sprek enda, så da går det fint med baby vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg trodde også hun var eldre. Alle ser så gamle ut, asså. Ikke jeg da:) Ja, det er skremmende hvor gamle mine jevnaldrende har blitt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, det er skremmende hvor gamle mine jevnaldrende har blitt! ;-) Ja, alle andre ser så gamle ut, selv blir jeg aldri mer enn tretti år. :-) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, det er skremmende hvor gamle mine jevnaldrende har blitt! ;-) Mine også. Jeg blir helt skremt jeg, over hvordan folk lar seg selv forfalle:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Mine også. Jeg blir helt skremt jeg, over hvordan folk lar seg selv forfalle:) De er nok bare ekstremt uheldige med genene sine;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 De er nok bare ekstremt uheldige med genene sine;-) Ja huff. Stakkars dem, de kan jo i grunnen ikke noe for det;) PS: i dag ble jeg tatt for å være ni år yngre enn jeg er. Ni år morsan, fikk du det med deg? _NI_ år. Jihaa! *flire* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja huff. Stakkars dem, de kan jo i grunnen ikke noe for det;) PS: i dag ble jeg tatt for å være ni år yngre enn jeg er. Ni år morsan, fikk du det med deg? _NI_ år. Jihaa! *flire* Wow!! :-) Nå hadde det vært fristende å være litt frekk og spørr om det var over telefonen, men det skal jeg ikke! ;-) Så jeg nøyer meg med en GRATULERER - 9 år er sannelig ikke verst:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Wow!! :-) Nå hadde det vært fristende å være litt frekk og spørr om det var over telefonen, men det skal jeg ikke! ;-) Så jeg nøyer meg med en GRATULERER - 9 år er sannelig ikke verst:-) Over telefonen da liksom....Makan til frekkhet. Det var en en kjekk ung mann og det var ansikt til ansikt. Faktisk! Kjekk var han også, fikk du det med deg gamlemor? KJEKK. *humre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Over telefonen da liksom....Makan til frekkhet. Det var en en kjekk ung mann og det var ansikt til ansikt. Faktisk! Kjekk var han også, fikk du det med deg gamlemor? KJEKK. *humre* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvor mange har du imellom da? *lurer på om det er håp for meg også* 14 år mellom 1. og 2. Nesten 3 år mellom 2. og 3. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.