Gå til innhold

Fjellhytte!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaaa! Endelig! Nå har vi funnet drømmetomta og i løpet av kort tid er forhåpentligvis kjøpet i boks! :o)))) Har varslet grunneier om at vi vil kjøpe den. Nært et vann og 500 m fra sommervei! Om vinteren kjører vi scooter inn, blir kult!

Det blir sikkert et par år før hytta er klar, men vi gleder oss alt til påska 2011 på egen hytte! :-D Nå er det slutt på å bo på nåde hos slekt et par netter i påska for å komme seg på fjellet! *Gleder seg noe vanvittig*

Skrevet

Gratulerer!! :) Dette blir jo konge tenker jeg. Det blir nok tilbrakt endel helger der underveis mens dere bygger. Guri så gøy :)

Det vil bli noe annet enn ei lånt natt eller to sammen med andre. Så slipper dere ta hensyn og får alt mye friere, deilig!

Har dere tenkt på hyttas størrelse og slikt? Åyåy ingen fritidsproblemer nå nei. Lang kjørevei fra hjemmet ?

Skrevet

Gratulerer!! :) Dette blir jo konge tenker jeg. Det blir nok tilbrakt endel helger der underveis mens dere bygger. Guri så gøy :)

Det vil bli noe annet enn ei lånt natt eller to sammen med andre. Så slipper dere ta hensyn og får alt mye friere, deilig!

Har dere tenkt på hyttas størrelse og slikt? Åyåy ingen fritidsproblemer nå nei. Lang kjørevei fra hjemmet ?

Ca. 50 min å kjøre, akkurat passelig med andre ord! :o)

Vet ikke om det blir laftet eller stavlaft for han har forandret mening hver gang jeg snakker med ham, men rundt 50m2 + hems tenker jeg. :o) Ungene gleder seg mest til hemsen da. ;o)

Selv er jeg lykkelig ved tanken på at dette er noe som blir vårt helt fra begynnelsen av - noe vi har sammen og som vi begge to kan sette vårt eget preg på, sammen. :o) *Forelsket og lykkelig*

Flott turterreng både sommer og vinter også, ett av kravene våre det.

Skrevet

Grattis! Så gøy :)

Takk og takk! :o) Skal kjøre opp i helga og titte på tomta, det er bare han som har sett den foreløbig nemlig, men jeg har fått den grundig beskrevet. :o) Og jeg må jo se den før snøen kommer!

Skrevet

Vet ikke om det blir laftet eller stavlaft for han har forandret mening hver gang jeg snakker med ham, men rundt 50m2 + hems tenker jeg. :o) Ungene gleder seg mest til hemsen da. ;o)

Selv er jeg lykkelig ved tanken på at dette er noe som blir vårt helt fra begynnelsen av - noe vi har sammen og som vi begge to kan sette vårt eget preg på, sammen. :o) *Forelsket og lykkelig*

50 minutter er jo helt topp! Da kan en kjøre dit selv om det måtte bli overtid en fredag :)

Deres eget paradis ja, bygget med kjærlighet. Det er deg vel unt men må si jeg blir misunnelig også da ;)

Skrevet

Gratulere så mye.

Det blir garantert koselig.

Jeg går også å sikle på hytter,men lommeboken skriker NEIII.:-/

Kos dere.

Skrevet

Gratulere så mye.

Det blir garantert koselig.

Jeg går også å sikle på hytter,men lommeboken skriker NEIII.:-/

Kos dere.

Heldigvis er det ikke min lommebok som skal lide for denne hytta. :o) Jeg skal bare kose meg og være med å jobbe litt jeg. Penga står han for. *Hehe*

Skrevet

ikke helt ditt om han betaler for den da..

Skrevet

ikke helt ditt om han betaler for den da..

Joda, den er vår alikevel. :o) Han sier nå det han også. Selvfølgelig blir den ikke min på papiret, men i hjertene våre så er den vår. Skulle jeg legge en vesentlig sum penger i den (lite trolig) så kommer jeg til å sørge for å ha papirer på det selvfølgelig.

Skrevet

Gratulerer! Må være en helt herlig følelse, ja, å vite at man _snart_ får det man virkelig ønsker seg!

Skal dere bygge selv, eller skal noen sette opp for dere?

Dette blir spennende - vi får vel kanskje høre mer om hytta etter hvert? :-)

Skrevet

Gratulerer! Må være en helt herlig følelse, ja, å vite at man _snart_ får det man virkelig ønsker seg!

Skal dere bygge selv, eller skal noen sette opp for dere?

Dette blir spennende - vi får vel kanskje høre mer om hytta etter hvert? :-)

Vi bygger selv. :o) Eller - svigerfar er knakende flink og får stjerner i øya om han ser en hammer og et par spiker så jeg regner med han kommer til å bosette seg der oppe til hytta er ferdig. Skikkelig arbeide gjør han også så det er absolutt heeeelt greit! :o)

Skrevet

Vi bygger selv. :o) Eller - svigerfar er knakende flink og får stjerner i øya om han ser en hammer og et par spiker så jeg regner med han kommer til å bosette seg der oppe til hytta er ferdig. Skikkelig arbeide gjør han også så det er absolutt heeeelt greit! :o)

Det høres jo ut som en helt super løsning. Da får dere det jo akkurat slik dere vil ha det også!

(Skulle ønske jeg også fikk litt stjerner i øya ved synet av hammer og spiker, men det beste jeg får se er en blåneggel eller to....)

:-)

Skrevet

Bor ikke dere (han) allerede ute i villmarka, da?

Hehe, neida, skjønner det blir noe annet med en hytte - gratulerer! Hyggelig å bygge noe sammen - i dobbel betydning.

Skrevet

Gratulerer og lykke til!

Går det an å spørre hvilket fjell, evt. hvilken retning fra byen?

Skrevet

*vil også ha fjellhytte*

Men tror ikke vi orker å bygge en selv...

Vil finne en komfortabel hytte med usjenert og flott beliggenhet nær høyfjellet, med utsikt og grei atkomst! Og ikke for dyr *drømmer videre*

Skrevet

Gratulerer og lykke til!

Går det an å spørre hvilket fjell, evt. hvilken retning fra byen?

Sørover. ;o)

Skrevet

Bor ikke dere (han) allerede ute i villmarka, da?

Hehe, neida, skjønner det blir noe annet med en hytte - gratulerer! Hyggelig å bygge noe sammen - i dobbel betydning.

''Bor ikke dere (han) allerede ute i villmarka, da?''

*Latterkule* Villmark og villmark... Med industri på snart alle kanter kan ikke Farmen kalles villmark lengre nei...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...