Gjest Elextra Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 ''Bor ikke dere (han) allerede ute i villmarka, da?'' *Latterkule* Villmark og villmark... Med industri på snart alle kanter kan ikke Farmen kalles villmark lengre nei... Var en fleip, da . Men seriøst trodde jeg han bodde litt ute på landet. 0 Siter
laban Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Sørover. ;o) Akkurat - sørg for gode fyringsmuligheter, da... :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 ikke helt ditt om han betaler for den da.. Jo, det er klart det blir. Jeg har kjøpt og betalt sommerhytte. Mannen min har kjøpt og betalt vinterhytte. Det er vårt så lenge vi er sammen. Skulle vi skille lag blir det noe annet, men slik kan vi jo ikke tenke nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 Var en fleip, da . Men seriøst trodde jeg han bodde litt ute på landet. Det var ute på landet for få år siden, med aktivt travmiljø på Farmen og greier. Nå er det en sørgelig sak i den retningen. Industrien spiser oss opp. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Det var ute på landet for få år siden, med aktivt travmiljø på Farmen og greier. Nå er det en sørgelig sak i den retningen. Industrien spiser oss opp. :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.