Gå til innhold

Fjellhytte!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Bor ikke dere (han) allerede ute i villmarka, da?''

*Latterkule* Villmark og villmark... Med industri på snart alle kanter kan ikke Farmen kalles villmark lengre nei...

Var en fleip, da :).

Men seriøst trodde jeg han bodde litt ute på landet.

Skrevet

Sørover. ;o)

Akkurat - sørg for gode fyringsmuligheter, da... :-)

Skrevet

ikke helt ditt om han betaler for den da..

Jo, det er klart det blir. Jeg har kjøpt og betalt sommerhytte. Mannen min har kjøpt og betalt vinterhytte. Det er vårt så lenge vi er sammen. Skulle vi skille lag blir det noe annet, men slik kan vi jo ikke tenke nå.

Skrevet

Var en fleip, da :).

Men seriøst trodde jeg han bodde litt ute på landet.

Det var ute på landet for få år siden, med aktivt travmiljø på Farmen og greier. Nå er det en sørgelig sak i den retningen. Industrien spiser oss opp.

Skrevet

Det var ute på landet for få år siden, med aktivt travmiljø på Farmen og greier. Nå er det en sørgelig sak i den retningen. Industrien spiser oss opp.

:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...