Gå til innhold

Er det reprise på himmelblå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det såg eg faktisk på (hadde besøk) og eg kan trøste deg med at du ikkje gikk glipp av noe!

Skrevet

Det såg eg faktisk på (hadde besøk) og eg kan trøste deg med at du ikkje gikk glipp av noe!

Enig, måte på til innholdsløs fjolleserie. Hotel Cæsar er høykultur i forhold.

Skrevet

Jeg ble litt skuffet over at jeg har sett det samme før. En engelsk serie eller film med samme manus sikkert.

Skrevet

Jeg liker serien :)

Så bare siste del igår da...

Skrevet

Jeg ble litt skuffet over at jeg har sett det samme før. En engelsk serie eller film med samme manus sikkert.

Nei, den er ikke basert på noe eksisterende film eller serie. At du har sett noe med samme tematikken, er jo ikke så rart.

Skrevet

Nei, den er ikke basert på noe eksisterende film eller serie. At du har sett noe med samme tematikken, er jo ikke så rart.

Jo, historien er basert på en engelsk serie. Det er det ingen som legger skjul på, det kom bl.a. fram i forbindelse med konflikten mellom de to søstrene som har skrevet det norsk manuset og dramaavdelingen i NRK.

Skrevet

Jo, historien er basert på en engelsk serie. Det er det ingen som legger skjul på, det kom bl.a. fram i forbindelse med konflikten mellom de to søstrene som har skrevet det norsk manuset og dramaavdelingen i NRK.

Jeg har allerede lagt meg flat. :o)

Skrevet

Jeg har allerede lagt meg flat. :o)

Men Roland i serien er sexy, synes jeg.

Skrevet

Holder en knapp på Roy, jeg... ;o)

Skrevet

Holder en knapp på Roy, jeg... ;o)

Han som skysser folk i båten? Har du drekki?

Skrevet

Ja, han er slett ikke verst!

Skrevet

Ja, han er slett ikke verst!

Ellers er det jo mange gamle travere fra Offshore og HT som er med der. Brynjar har jo til og med samme kjerringa som i Offshore!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...