naktros Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vi har satt inn ny verandadør og på kanten/listen rundt døren er det noe brunt. Lurer på om det er rester av noe skum han tettet døren med. Noen som vet hvordan man lettest får det bort? Jeg har prøvd å skrape men det sitter som bare det. Er redd jeg tar malingen under. Blir kjempe glad hvis noen har noen råd:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnea72 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg bruker plasterfjerner på alle limrester og belegg som er vanskelig å fjerne.Har ikke opplevd at den fjerner maling på produkter,men prøv først på et sted som ikke synes.slik at du ikke ødelegger døra di. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naktros Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg bruker plasterfjerner på alle limrester og belegg som er vanskelig å fjerne.Har ikke opplevd at den fjerner maling på produkter,men prøv først på et sted som ikke synes.slik at du ikke ødelegger døra di. Hvor får man kjøpt det?? Apoteket? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvor får man kjøpt det?? Apoteket? Jepp. Brun lita flaske. Stinker som bare det, men funker som bare det også. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naktros Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jepp. Brun lita flaske. Stinker som bare det, men funker som bare det også. ) Tusen takk! Setter meg på sykkelen med en gang:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.