Gå til innhold

Forelsket i kompisen min, miste hele venneflokke

Gjest Dårdimittimellom!

Anbefalte innlegg

Gjest Dårdimittimellom!

Har kommet opp i et lite dilemma, jeg har en kompis som jeg setter veldig stor pris på, vi har også hatt et forhold som nå er over.

Hadde det veldig fint sammen, og begge har vært forelsket, bare ikke på samme tidspunkt, dette har medført en del sjalusi og intriger da, men vi har klart å beholde vennskapet.

Vi har akkurat de samme vennene og samme omgangskrets, og det er helt håpløst å unngå hverandre, det hender aldri at den ene av oss blir invitert og ikke den andre, samtidig omgås jeg også hans familie gjennom felles interresser, og jeg kommer meg ikke videre.

Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre lenger, jeg har verdens lengste kjærlighetssorg, jeg vet jeg burde kuttet kontakten helt i en lang periode, men det vil si at jeg må være borte fra vennene mine også, og det er helt håpløst, da blir jeg jo sittende alene!

Han vet heller ikke i hvilken grad jeg sliter, for etter hans ulykkelige forelskelse i meg var over våknet min til live, men det går da aldri over.

Sånn det er nå har vi omtrent daglig kontakt og nå kommer det 3 helger på rad der vi skal være sammen, bl.a reise bort og besøke venner av oss og bo i samme hus.

Dette er tortur, men alle blir så snurte om jeg takker nei gang etter gang, så jeg må bare stålsette meg.

Jeg må altså velge å gi avkall på venneflokken en periode eller å lide meg gjennom dette, hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Fokusert på andre ting enn denne håpløse forelskelsen. Konsentrer deg om andre i venneflokken, som du kanskje kan bli forelsket i, og hvor forelskelsen vil bli gjengjeldt.

Hilsen .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...