Gjest Dårdimittimellom! Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har kommet opp i et lite dilemma, jeg har en kompis som jeg setter veldig stor pris på, vi har også hatt et forhold som nå er over. Hadde det veldig fint sammen, og begge har vært forelsket, bare ikke på samme tidspunkt, dette har medført en del sjalusi og intriger da, men vi har klart å beholde vennskapet. Vi har akkurat de samme vennene og samme omgangskrets, og det er helt håpløst å unngå hverandre, det hender aldri at den ene av oss blir invitert og ikke den andre, samtidig omgås jeg også hans familie gjennom felles interresser, og jeg kommer meg ikke videre. Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre lenger, jeg har verdens lengste kjærlighetssorg, jeg vet jeg burde kuttet kontakten helt i en lang periode, men det vil si at jeg må være borte fra vennene mine også, og det er helt håpløst, da blir jeg jo sittende alene! Han vet heller ikke i hvilken grad jeg sliter, for etter hans ulykkelige forelskelse i meg var over våknet min til live, men det går da aldri over. Sånn det er nå har vi omtrent daglig kontakt og nå kommer det 3 helger på rad der vi skal være sammen, bl.a reise bort og besøke venner av oss og bo i samme hus. Dette er tortur, men alle blir så snurte om jeg takker nei gang etter gang, så jeg må bare stålsette meg. Jeg må altså velge å gi avkall på venneflokken en periode eller å lide meg gjennom dette, hva hadde dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fokusert på andre ting enn denne håpløse forelskelsen. Konsentrer deg om andre i venneflokken, som du kanskje kan bli forelsket i, og hvor forelskelsen vil bli gjengjeldt. Hilsen .-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er dere begge single? Hvis ikke, så kunne du jo sjekket om han fortsatt har følelser for deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.