Gå til innhold

Trendsetteren morsan!

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Mrs. Wallace

7

• laban

6

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Artig å endre overskriften!

Ha! Du fikk i hvertfalla meg til å ta en nysgjerrig kikk.

Skrevet

Trend og trend.. ER vel heller det at folk ikke har cash! Hehe.. Er det folk som ennå har kasse-boks tv altså?

Vi har kasseboks enda, men den har begynt å svikte oss. Fargene surrer.. Så da blir det nok ny tv. Flatskjerm passer egentlig ikke til stua. Den bør jo stå slik at alle ser den greit fra sofaen uten å få kink i nakken ;) Men ja, den trenger jo ikke stå på veggen da ;)

Skrevet

''Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være så inni granskauen kvalmt å ha asparges og boblevann i kjøleskapet, hvis man har en glødende gourmetinteresse.''

Det er ikke det, men det var måten han rakket ned på vanlige folk på. At han var vantro til at folk spiser ketchup og da det ble snakk om leverpostei fortalte han at det ga han katta si (eller var det hunden?), men da var det ikke snakk om den runde gule altså, men en eller annen kostbar en fra en delikatesseforretning... Les artikkelen så skjønner du kanskje hva jeg mener.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/09/19/547427.html

Æh, han oppfører seg jo bare som en hvilken som helst fagidiot. Klarer ikke å bli verken kvalm eller provosert, det er bare mildt underholdende at noen går så opp i faget sitt at de ikke klarer å se den virkelige verden. Det skader jo ingen.

Skrevet

Det er jo ikke flatskjermen i seg selv (eller å kjøpe ny TV når den gamle ryker) det er noe galt med. Men tanken på å skaffe seg det når man allerede har problemer med strømregningen, blir litt over kanten for oss som ikke har forstått at vi fortjener det.

Jeg er helt enig, følte bare veldig for å være litt bekjennende. :o)

Skrevet

Jeg er helt enig, følte bare veldig for å være litt bekjennende. :o)

Skjønner. Jeg skal være veldig diskret hvis noen spør meg hva slags TV dere har :-))

Skrevet

Skjønner. Jeg skal være veldig diskret hvis noen spør meg hva slags TV dere har :-))

Takk!

*senker skuldrene*

Skrevet

*S*

I dag var jeg på senteret, og der var en mann som ropte på kona si : MORSAN! He,he, da måtte jeg jo tenke på deg ;0)

Skrevet

Vi har alt for mange (gamle) TV'er som det er, så jeg/vi kan ikke unnskylde oss med at det er kjekt med TV i et annet rom! ;-)

Dessuten står "hoved-tv'en" slik plassert at den ikke "stikker ut i rommet" - ikke slik at den tar opp massevis av plass. Jeg skjønner at man gjerne hiver ut de gamle kjempe-tv'ene da.

For noen år siden, mens vi fortsatt var innenfor 5-årsfristen etter kjøpet av den - måtte den repareres (garantisak). Den veide omtrent et tonn, og måtte bæres av to sterke menn opp en trapp og ut i bilen (jeg klarte ikke å være den ene bæreren). Så denne TV'en skal få stå til den må bæres ut for aller siste gang;-)

Ha ha

En sånn tv har vi også :0)

Den veier faktisk 108 kg. Folk får frysninger når de ser den, så stygg er den. Men den skal få stå til den takker for seg :-)

Skrevet

I dag var jeg på senteret, og der var en mann som ropte på kona si : MORSAN! He,he, da måtte jeg jo tenke på deg ;0)

*knegg*

Var garantert ikke meg! ;-)

Litt komisk i grunn at jeg heter 'morsan' her inne, for da jeg valgte det tenkte jeg på en godt voksen (norsk) kar som hele tiden snakket om sin gamle mor som "morsan", og jeg husker at jeg var litt småirritert på han for dette*humre*

Skrevet

Ha ha

En sånn tv har vi også :0)

Den veier faktisk 108 kg. Folk får frysninger når de ser den, så stygg er den. Men den skal få stå til den takker for seg :-)

:-) Når jeg sitter hjemme og ser på den TV'en synes jeg at bildet er helt bra - ikke noe å klage over.

Men så kommer jeg hjem til søsteren min som har en stor og flott faltskjerm, og da tenker jeg at jeg ikke kan se for må på tv der, for da blir jeg "bortskjemt"! ;-)

Skrevet

*knegg*

Litt komisk i grunn at jeg heter 'morsan' her inne, for da jeg valgte det tenkte jeg på en godt voksen (norsk) kar som hele tiden snakket om sin gamle mor som "morsan", og jeg husker at jeg var litt småirritert på han for dette*humre*

Man kødder ikke med noen som kaller seg morsan ;) Det er en anelse myndighet over nicket.

Skrevet

:-) Når jeg sitter hjemme og ser på den TV'en synes jeg at bildet er helt bra - ikke noe å klage over.

Men så kommer jeg hjem til søsteren min som har en stor og flott faltskjerm, og da tenker jeg at jeg ikke kan se for må på tv der, for da blir jeg "bortskjemt"! ;-)

Faktisk så syns jeg bildet på mange av flatskjermene er mer "kornete" enn på de gode, gamle kasse-TV'ene.

Skrevet

Man kødder ikke med noen som kaller seg morsan ;) Det er en anelse myndighet over nicket.

Huffda! *he he* Det er ikke tilsiktet!!

Skrevet

Faktisk så syns jeg bildet på mange av flatskjermene er mer "kornete" enn på de gode, gamle kasse-TV'ene.

Hmmmm... det var litt foruroligende med tanke på fremtidig utskifting av TV'en - når den etterhvert takker for seg.

Det er så mange valgmuligheter at man nesten blir litt sprø...

Skrevet

*knegg*

He,he, såpass!

Jeg kikket to ganger på den damen, sånn i tilfelle ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...