Gå til innhold

Klarer du det Ingerid Stenvold ikke turte ta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingerid Stenvold nektet å ta Dagbladets pop-quiz, og etter å ha tatt den skjønner jeg det godt! Det fleste spørsmålene kunne jeg ikke engang prøve å gjette noe.

Jeg klarte å få rett svar på Kurt Nilsens pre-idol-band, samt at jeg gjettet riktig på nr 7 a (alltid lettere å få noen riktig npr det finnes alternativer*S*)

Så 2 poeng av 11 mulige for meg.

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/23/547815.html

Gjest Shira :o)
Skrevet

Skeptisk... *prøver* Ble det samme som deg gitt, rett på de samme spm, og jeg gjettet på 7.

Nå skal det sies at musikk ikke er min sterke side.

Skrevet

Jeg klarte 5 av dem.

Wow! Skikkelig musikknerd, altså:-)

Skrevet

Wow! Skikkelig musikknerd, altså:-)

Jeg føler meg ganske stø på musikk, men klarer ikke helt å henge med i svingene lenger. Reddet meg inn på at endel av den nødvendige kunnskapen her var noen år gammel. :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg kan _veldig_lite_ om norsk musikk. Og etter å ha sett på de spørsmålene skjønner jeg jo at min oppfattelse av egen kunnskap på dette området er riktig. :-)

Skrevet

0! Og da jeg sjekket fasiten, ringte det heller ingen bjeller!

He-he, jeg er overhode ikke interessert i musikk utover det å høre på det som klinger godt i øret samt får swing-foten til å rykke.

Jeg er IKKE overrasket over resultatet!

:-)

Skrevet

Klarte bare sp. 1. Dette var flaut...

Jeg er ikke flau engang over å ikke kunne svare på denslags spørsmål! ;-)

Skrevet

Klarte ingen av dem :/.

Var på god vei på første spørsmålet, da...

Skrevet

Klarte ingen av dem :/.

Var på god vei på første spørsmålet, da...

Ditt & de fleste andres resultater her understreker vel bare Stenvolds påstander om at Lydverket hittil har vært i særeste laget...;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Dette var ikke spørsmål som egnet seg for meg.

Klarte 1, ang bandet til Kurt Nilsen, også klarte jeg et av fornavnet til disse i Nicolaysen familien.

Skrevet

Hmm. 1 av dem klarte jeg. Oppgaven med flere alternativer gidda jeg ikke gjette på. Hadde sikkert truffet på riktig svar om jeg hadde prøvd ;)

Skrevet

Fem rette, men jeg fikk et og annet gratis her da. Kjenner noen av disse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...