Gå til innhold

Uff, fornærmet jeg henne nå?

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har fulgt med i tråden, jeg ser datoene, og jeg står fortsatt inne for det jeg sier. Jeg tror ikke du forstår hva jeg mener, men det er greit nok. Du skal få lov til det. Jeg gidder ikke å krangle om hvem av oss som er dum

Fint at du har innsett det selv.

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Luska

12

• Babette

5

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest erre muli
Skrevet

Jeg har surfet litt på brukernavnet ditt nå, og sett at du har det med å bli slik etterhvert i tråder. Det får tale for din sak. Dette er enden av tråden for min del, og jeg skal bite i meg de glosene jeg faktisk har lyst til å slenge ut til deg nå.

Jeg burde nok vært moden nok til ikke å poste denne meldingen heller, men noens oppførsel får meg bare til å...

Gjest erre muli
Skrevet

og hvis du prøver å gjøre det samme med meg og så slenge det tilbake har det ingen hensikt da "erre muli" ikke er noe registrert nick, så det er flere forskjellige som har skrevet innlegg med det nicket.

Gjest mandolina
Skrevet

og hvis du prøver å gjøre det samme med meg og så slenge det tilbake har det ingen hensikt da "erre muli" ikke er noe registrert nick, så det er flere forskjellige som har skrevet innlegg med det nicket.

Ingenting kunne interessere meg mindre.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har surfet litt på brukernavnet ditt nå, og sett at du har det med å bli slik etterhvert i tråder. Det får tale for din sak. Dette er enden av tråden for min del, og jeg skal bite i meg de glosene jeg faktisk har lyst til å slenge ut til deg nå.

Jeg burde nok vært moden nok til ikke å poste denne meldingen heller, men noens oppførsel får meg bare til å...

Jeg har oppført meg meget pent, at du ikke liker meningene mine, må stå for din egen sak. Og at du begynner å slenge med ukvemsord, fordi jeg uttaler meg om ting du ikke er enig i, vitner om lite modenhet og mangel på saklig argumentasjon.

Det går ikke an å gå til personangrep, fordi du er uenig i hva jeg skriver.

Dessuten er du så feig at du ikke tør å skrive med fast nick.

Hilsen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...