Gjest mandolina Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Jeg har fulgt med i tråden, jeg ser datoene, og jeg står fortsatt inne for det jeg sier. Jeg tror ikke du forstår hva jeg mener, men det er greit nok. Du skal få lov til det. Jeg gidder ikke å krangle om hvem av oss som er dum Fint at du har innsett det selv. 0 Siter
Gjest erre muli Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Fint at du har innsett det selv. Jeg har surfet litt på brukernavnet ditt nå, og sett at du har det med å bli slik etterhvert i tråder. Det får tale for din sak. Dette er enden av tråden for min del, og jeg skal bite i meg de glosene jeg faktisk har lyst til å slenge ut til deg nå. Jeg burde nok vært moden nok til ikke å poste denne meldingen heller, men noens oppførsel får meg bare til å... 0 Siter
Gjest erre muli Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Fint at du har innsett det selv. og hvis du prøver å gjøre det samme med meg og så slenge det tilbake har det ingen hensikt da "erre muli" ikke er noe registrert nick, så det er flere forskjellige som har skrevet innlegg med det nicket. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 og hvis du prøver å gjøre det samme med meg og så slenge det tilbake har det ingen hensikt da "erre muli" ikke er noe registrert nick, så det er flere forskjellige som har skrevet innlegg med det nicket. Ingenting kunne interessere meg mindre. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Jeg har surfet litt på brukernavnet ditt nå, og sett at du har det med å bli slik etterhvert i tråder. Det får tale for din sak. Dette er enden av tråden for min del, og jeg skal bite i meg de glosene jeg faktisk har lyst til å slenge ut til deg nå. Jeg burde nok vært moden nok til ikke å poste denne meldingen heller, men noens oppførsel får meg bare til å... Jeg har oppført meg meget pent, at du ikke liker meningene mine, må stå for din egen sak. Og at du begynner å slenge med ukvemsord, fordi jeg uttaler meg om ting du ikke er enig i, vitner om lite modenhet og mangel på saklig argumentasjon. Det går ikke an å gå til personangrep, fordi du er uenig i hva jeg skriver. Dessuten er du så feig at du ikke tør å skrive med fast nick. Hilsen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.