Gå til innhold

Mista mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det håper eg og, han betalte tross alt 4 000.- for den.

Sjøl om eg syns det er "tullete" og betale så mye for en mobil.

''Sjøl om eg syns det er "tullete" og betale så mye for en mobil.''

Datteren min har også en mobil til 4000,-. Hun snurrer faren sin rundt lillefingeren... Hun bruker den utrolig lite, og nå snakker hun om å få en ny. Det blir ikke av meg i allefall.!

Skrevet

Skal ringe forsikringsselskapet.

Forresten kan du jo kanskje sjekke på lokalt politikammer om noen har levert den inn. Det hadde nemlig jeg gjort dersom jeg hadde funnet en mobil jeg ikke fikk slått på....-)

Aliza1365380759
Skrevet

Hør på hos politiet? De gangene jeg har funnet mobiler, pengebøker, store nøkkelknipper osv, som jeg ikke har funnet/fått tak i eieren til, har jeg levert det inn der! :-)

Skrevet

Hør på hos politiet? De gangene jeg har funnet mobiler, pengebøker, store nøkkelknipper osv, som jeg ikke har funnet/fått tak i eieren til, har jeg levert det inn der! :-)

Det er nok mange som ikke leverer inn slikt til politiet hvis de finner det.

Skrevet

Da er det nok en heldig jævel der ute som fikk seg en 4000 kroners gratis mobil gitt!

Tror ikke det er noen forsikringer som dekker slike tap. Det må såfall være dersom han har forsikret mobilen spesielt.

Selv har jeg opplevd å miste mobilen min flere ganger (ja jeg er et vimsehue) Men har aldri opplevd å få den igjen. Derfor kjøper jeg heller aldri dyre mobiltelefoner.

Skrevet

Da er det nok en heldig jævel der ute som fikk seg en 4000 kroners gratis mobil gitt!

Tror ikke det er noen forsikringer som dekker slike tap. Det må såfall være dersom han har forsikret mobilen spesielt.

Selv har jeg opplevd å miste mobilen min flere ganger (ja jeg er et vimsehue) Men har aldri opplevd å få den igjen. Derfor kjøper jeg heller aldri dyre mobiltelefoner.

Ja mest sannsynlig så er den tapt for alltid.

Men pin koden vet jo ikkje vedkommende!?

Aliza1365380759
Skrevet

Det er jo bare å bytte simkort det..

Skrevet

Nei, så mobilen kan ikke brukes/misbrukes uten PIN koden til sønnen din sitt simkort. Men ellers er det bare å finne ut hvilket selskap telefonen evt er låst til og kjøpe seg et nytt SIMkort etter dette selskapet. Er ikke mobilen låst til noe mobilselskap, kan vedkommende bruke sitt eget simkort i mobilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...