Gjest Geir Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Undere skjer, kryss fingrene. Lykke til! :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Ja det håper eg og, han betalte tross alt 4 000.- for den. Sjøl om eg syns det er "tullete" og betale så mye for en mobil. ''Sjøl om eg syns det er "tullete" og betale så mye for en mobil.'' Datteren min har også en mobil til 4000,-. Hun snurrer faren sin rundt lillefingeren... Hun bruker den utrolig lite, og nå snakker hun om å få en ny. Det blir ikke av meg i allefall.! 0 Siter
Skyer Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Skal ringe forsikringsselskapet. Forresten kan du jo kanskje sjekke på lokalt politikammer om noen har levert den inn. Det hadde nemlig jeg gjort dersom jeg hadde funnet en mobil jeg ikke fikk slått på....-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hør på hos politiet? De gangene jeg har funnet mobiler, pengebøker, store nøkkelknipper osv, som jeg ikke har funnet/fått tak i eieren til, har jeg levert det inn der! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hør på hos politiet? De gangene jeg har funnet mobiler, pengebøker, store nøkkelknipper osv, som jeg ikke har funnet/fått tak i eieren til, har jeg levert det inn der! :-) Det er nok mange som ikke leverer inn slikt til politiet hvis de finner det. 0 Siter
Gjest Karco Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Da er det nok en heldig jævel der ute som fikk seg en 4000 kroners gratis mobil gitt! Tror ikke det er noen forsikringer som dekker slike tap. Det må såfall være dersom han har forsikret mobilen spesielt. Selv har jeg opplevd å miste mobilen min flere ganger (ja jeg er et vimsehue) Men har aldri opplevd å få den igjen. Derfor kjøper jeg heller aldri dyre mobiltelefoner. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Da er det nok en heldig jævel der ute som fikk seg en 4000 kroners gratis mobil gitt! Tror ikke det er noen forsikringer som dekker slike tap. Det må såfall være dersom han har forsikret mobilen spesielt. Selv har jeg opplevd å miste mobilen min flere ganger (ja jeg er et vimsehue) Men har aldri opplevd å få den igjen. Derfor kjøper jeg heller aldri dyre mobiltelefoner. Ja mest sannsynlig så er den tapt for alltid. Men pin koden vet jo ikkje vedkommende!? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Ja mest sannsynlig så er den tapt for alltid. Men pin koden vet jo ikkje vedkommende!? Det er jo bare å bytte simkort det.. 0 Siter
Gjest Karco Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Ja mest sannsynlig så er den tapt for alltid. Men pin koden vet jo ikkje vedkommende!? Nei, så mobilen kan ikke brukes/misbrukes uten PIN koden til sønnen din sitt simkort. Men ellers er det bare å finne ut hvilket selskap telefonen evt er låst til og kjøpe seg et nytt SIMkort etter dette selskapet. Er ikke mobilen låst til noe mobilselskap, kan vedkommende bruke sitt eget simkort i mobilen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.