Gå til innhold

Krakow - Polen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det billig der? Skal en tur dit med jobben i Januar og lurer på om det er billig å shoppe??

Hva er lurt å kjøpe der...:o)

Noe annet man MÅ gjøre når man er i Krakow?

Skrevet

Det er visst endel skjulte billige butikker der. I kirker tror jeg de sa. (Har venner som har veært der, ikke jeg selv) Høres rart ut...

Persille1365381127
Skrevet

De billige butikkene finner du i bakgater og litt mindre sentrale strøk. Jeg har bare shoppet sko, men de hadde de samme klærne som her omtrent.

Skrevet

Det jeg tenker man MÅ gjøre når man er i Krakow er å besøke Auschwitz. Kanskje ikke det koseligste man kan finne på, men interessant og et minne for livet.

Ellers har jeg hørt selve byen er veldig koselig, har ikke vært der selv.

Skrevet

Du må besøke konsentrasjonsleierne, et utrolig sterk opplevelse! Eneste jeg handler der var på torget/markedet - og der kjøpte jeg billig krystall, og tøfler. :) Sånne skikkelige gode.. Drakk MYE Pilsner (den er nyyyyyyyyyyyydelig) så fikk ikke shoppa noe særlig, var der med jobben jeg og - så hadde program hele tiden nesten. Mat og øl er billig, men de har litt spes mat synes nå jeg da.. Husk å bestille poteter og saus til middagen - hvis du ikke bare vil ha et stykke kjøtt da. :) God tur!

Skrevet

De billige butikkene finner du i bakgater og litt mindre sentrale strøk. Jeg har bare shoppet sko, men de hadde de samme klærne som her omtrent.

Jeg skal også til Krakow, og de litt mindre, bortgjemte butikkene høres interessante ut. ;) Husker du hvor du fant dem? Og hvor handlet du sko?

Persille1365381127
Skrevet

Jeg skal også til Krakow, og de litt mindre, bortgjemte butikkene høres interessante ut. ;) Husker du hvor du fant dem? Og hvor handlet du sko?

Jeg var ikke der, men i Warsawa :)

Poenget var egentlig bare at senterforretningene ikke er noe billigere enn her, dersom du leter etter kupp må du lete der det ikke er så mange andre :)

Skrevet

Jeg var ikke der, men i Warsawa :)

Poenget var egentlig bare at senterforretningene ikke er noe billigere enn her, dersom du leter etter kupp må du lete der det ikke er så mange andre :)

Ok, da får jeg ta en titt på egenhånd! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...