Hushjelpen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Er det billig der? Skal en tur dit med jobben i Januar og lurer på om det er billig å shoppe?? Hva er lurt å kjøpe der...) Noe annet man MÅ gjøre når man er i Krakow? 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Det er visst endel skjulte billige butikker der. I kirker tror jeg de sa. (Har venner som har veært der, ikke jeg selv) Høres rart ut... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 De billige butikkene finner du i bakgater og litt mindre sentrale strøk. Jeg har bare shoppet sko, men de hadde de samme klærne som her omtrent. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Det jeg tenker man MÅ gjøre når man er i Krakow er å besøke Auschwitz. Kanskje ikke det koseligste man kan finne på, men interessant og et minne for livet. Ellers har jeg hørt selve byen er veldig koselig, har ikke vært der selv. 0 Siter
Spirello Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Du må besøke konsentrasjonsleierne, et utrolig sterk opplevelse! Eneste jeg handler der var på torget/markedet - og der kjøpte jeg billig krystall, og tøfler. Sånne skikkelige gode.. Drakk MYE Pilsner (den er nyyyyyyyyyyyydelig) så fikk ikke shoppa noe særlig, var der med jobben jeg og - så hadde program hele tiden nesten. Mat og øl er billig, men de har litt spes mat synes nå jeg da.. Husk å bestille poteter og saus til middagen - hvis du ikke bare vil ha et stykke kjøtt da. God tur! 0 Siter
Gjest heiddu Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 De billige butikkene finner du i bakgater og litt mindre sentrale strøk. Jeg har bare shoppet sko, men de hadde de samme klærne som her omtrent. Jeg skal også til Krakow, og de litt mindre, bortgjemte butikkene høres interessante ut. Husker du hvor du fant dem? Og hvor handlet du sko? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jeg skal også til Krakow, og de litt mindre, bortgjemte butikkene høres interessante ut. Husker du hvor du fant dem? Og hvor handlet du sko? Jeg var ikke der, men i Warsawa Poenget var egentlig bare at senterforretningene ikke er noe billigere enn her, dersom du leter etter kupp må du lete der det ikke er så mange andre 0 Siter
Gjest heiddu Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jeg var ikke der, men i Warsawa Poenget var egentlig bare at senterforretningene ikke er noe billigere enn her, dersom du leter etter kupp må du lete der det ikke er så mange andre Ok, da får jeg ta en titt på egenhånd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.