Gå til innhold

Jeg har så mange skrivefeil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra blir gra, pervers blir perserv(?), katt bli kåt (!), kvinner blir kviner.

Jeg er ikke dyslektisk, bare litt elektrisk ;o)

Skrevet

Jeg skriver nesten konsekvent kanksje :-(

Og Kristiasnadn :-)

Skrevet

Noen av de der tyder på at gubben har vært borte en stund? ;o)

Skrevet

Noen av de der tyder på at gubben har vært borte en stund? ;o)

;p

Skrevet

Det kommer mange merkelige ord herfra også for tida. Jeg må gå over alt jeg skriver ellers blir det sånn-----> dt r fordi non hr sølt mlk på tastaturt. :/

Skrevet

Det kommer mange merkelige ord herfra også for tida. Jeg må gå over alt jeg skriver ellers blir det sånn-----> dt r fordi non hr sølt mlk på tastaturt. :/

Dt r snn jg følr d oxo :o)

Skrevet

Jeg skriver nesten konsekvent kanksje :-(

Og Kristiasnadn :-)

Det er rart det der med at man har spesielle ord som alltid går galt!

Jeg skriver nesten konsekvent ikek. Og da jeg var mye yngre og politisk aktiv, skrev jeg i brev etter brev sosialsimen og kriken.

:)

Dessuten har jeg hjul på kontorstolen min, og når jeg plutselig begynner å skrive polsk eller noe, er det fordi jeg uten å legge merke til det har forflyttet med noen centimeter til høyre eller venstre.

Skrevet

Det er rart det der med at man har spesielle ord som alltid går galt!

Jeg skriver nesten konsekvent ikek. Og da jeg var mye yngre og politisk aktiv, skrev jeg i brev etter brev sosialsimen og kriken.

:)

Dessuten har jeg hjul på kontorstolen min, og når jeg plutselig begynner å skrive polsk eller noe, er det fordi jeg uten å legge merke til det har forflyttet med noen centimeter til høyre eller venstre.

Ikek skriver jeg også stadig vekk. :o)

Skrevet

Synes det virker som alle maskiner som har vista har et kjipt tastatur. Man kan ikke komme borti maskinen før alt blir feil og bokstaver bytter plass og musa hopper :(

Skrevet

Hehe, jeg er en racer på å treffe fler bokstaver samtidig, og da blir det mange rare ord. Må lese kjapt gjennom før jeg poster ja :)

Skrevet

Og jeg skriver hele tiden jge=jeg,hra=har.

Jeg blir sprø. :-/

Aliza1365380759
Skrevet

Hehe, jeg skriver nesten konsekvent ejg (jeg) og ahr (har) og liknende skrivefeil som oppstår fordi jeg trykker på andre bokstav ett millisekund før første bokstav.. :-) Har faktisk gjort det så mange ganger i word at jeg har lagt inn autokorrektur på bl.a ejg og ahr! *ler litt*

Skrevet

Jeg ler fortsatt av ViViolas skrivefeil i tråden om kløe i underlivet!! *ha ha* med tips om å bytte "vaskepuler".

Ellers kjenner jeg godt til uteblitte eller feilplasserte bokstaver, ja. Det blir fort kanksje, ikek, jge, fro (for) osv, samt ikke sjelden p istedenfor å i noen ord....*akkjasann*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Og jeg skriver hele tiden jge=jeg,hra=har.

Jeg blir sprø. :-/

Det finnes et lite program som heter As-U-Type som retter feil du taster uansett hvilket program du skriver i. Du legger selv inn de feilene du taster ofte sånn at det rettes flere og flere feil, og vips er de borte for alltid.

Programmet koster noen kroner, men da er evig oppdatering inkludert. Programmet er et av de første jeg legger inn når jeg får ny maskin, har brukt det på årevis.

http://www.asutype.com

Gjest ChiengMai
Skrevet

Synes det virker som alle maskiner som har vista har et kjipt tastatur. Man kan ikke komme borti maskinen før alt blir feil og bokstaver bytter plass og musa hopper :(

''Synes det virker som alle maskiner som har vista har et kjipt tastatur. Man kan ikke komme borti maskinen før alt blir feil og bokstaver bytter plass''

Dette fenomenet har da eksistert lenge før Vista så dagens lys. Tror ikke det finnes et eneste feilfritt tastatur som ikke har taster som hopper rundt uansett OS.

Skrevet

''Synes det virker som alle maskiner som har vista har et kjipt tastatur. Man kan ikke komme borti maskinen før alt blir feil og bokstaver bytter plass''

Dette fenomenet har da eksistert lenge før Vista så dagens lys. Tror ikke det finnes et eneste feilfritt tastatur som ikke har taster som hopper rundt uansett OS.

Dette er min tredje laptop og det har ikke skjedd meg før

Gjest ta deg tid
Skrevet

Hastverk er lastverk vet du :) Ta deg tid til å lese over ting.

Skrevet

Du er for kåt at alt blir til sex-:-)

*host* .-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...