jubalong70 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Mine var 5-6 år gamle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 3 år og 5 måneder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jentungen min var 6 år, guttungen var 4 (nesten 5) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Mener det var rett før ho ble 6 år. Det ble litt springing på oss et par dager før ho knakk "balansekoden". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har du en som syklet uten støttehjul som 3-åring? Det er helt utrolig. Det hender jeg ser sånne miniknøtter som tråkker selvsikkert i vei. Det er i grunnen litt av et syn Vår største (av den sorten som ikke skal gjøre _noe_ som han tror han ikke mestrer), lærte seg å sykle som 5-åring. Hyl og skrik, vil ikke vil ikke, men det var allikevel overraskende lett å finne balansen. Rambo på 3 kommanderte pappa til å ta av støttehjulene NÅ! Som sagt, så gjort. Æ e ikke nå' baby! sa han og sykla som en prest. Stooor forskjell på våre unger. Solan og Ludvig. ;o) Dette er 3 år siden. Tøtta som er 3 nå, lærer det _kanskje_ neste sesong. Hun er definitivt ikke moden nå, hehe! Hun er sikrest på 3 hjul, triller dukkevogn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222243007' post='3967491] Vår største (av den sorten som ikke skal gjøre _noe_ som han tror han ikke mestrer), lærte seg å sykle som 5-åring. Hyl og skrik, vil ikke vil ikke, men det var allikevel overraskende lett å finne balansen. Rambo på 3 kommanderte pappa til å ta av støttehjulene NÅ! Som sagt, så gjort. Æ e ikke nå' baby! sa han og sykla som en prest. Stooor forskjell på våre unger. Solan og Ludvig. ;o) Dette er 3 år siden. Tøtta som er 3 nå, lærer det _kanskje_ neste sesong. Hun er definitivt ikke moden nå, hehe! Hun er sikrest på 3 hjul, triller dukkevogn. '' Tøtta som er 3 nå, lærer det _kanskje_ neste sesong. Hun er definitivt ikke moden nå, hehe! Hun er sikrest på 3 hjul, triller dukkevogn. ;)'' Min 3-åring påstår at hun har syklet på tohjuling uten støttehjul i bhg, men det er nok ikke en vanlig sykkel. Hjemme her er støttehjula på, men jeg tenker hun kanskje vil prøve uten neste sommer. Sykkelen er så liten at beina kan bli brukt som støttehjul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 '' Tøtta som er 3 nå, lærer det _kanskje_ neste sesong. Hun er definitivt ikke moden nå, hehe! Hun er sikrest på 3 hjul, triller dukkevogn. ;)'' Min 3-åring påstår at hun har syklet på tohjuling uten støttehjul i bhg, men det er nok ikke en vanlig sykkel. Hjemme her er støttehjula på, men jeg tenker hun kanskje vil prøve uten neste sommer. Sykkelen er så liten at beina kan bli brukt som støttehjul Gud, så fjern jeg er, det skulle naturligvis stå 4 hjul, jmf dukkevogn, evt sykkel m/støttehjul, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222244603' post='3967527] Gud, så fjern jeg er, det skulle naturligvis stå 4 hjul, jmf dukkevogn, evt sykkel m/støttehjul, hehe! Jeg stusset ikke over det med trehjulingen, for mi jente bruker det også Jeg tror det er ganske mange her inne som har barn født omtrent samtidig med våre. Mange pluss/minus 3 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Før de fylte 4 år alle 3. Vi brukte ikke støttehjul på noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.