tusseline Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Noen som vet om noen gode sider, der man kan se hele episoder av forskjellige tv-serier? 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Youtube. Søk "navn på serie" season 1, episode 1 etc. Episoder er ofte delt opp i to-tre deler. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 www.piratebay.org Den siden fraråder jeg på det sterkeste, da det finnes mye virus som man ikke oppdager før lang tid senere når det er for sent å fjerne det. 0 Siter
tusseline Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 Youtube. Søk "navn på serie" season 1, episode 1 etc. Episoder er ofte delt opp i to-tre deler. Ok, takk - da skal jeg prøve det 0 Siter
GretaElin Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Den siden fraråder jeg på det sterkeste, da det finnes mye virus som man ikke oppdager før lang tid senere når det er for sent å fjerne det. Hvordan da? Jeg bruker det, men jeg har lite peiling på data. Hvilket virusprogram er best? Hadde vært supert med noen tips:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hvordan da? Jeg bruker det, men jeg har lite peiling på data. Hvilket virusprogram er best? Hadde vært supert med noen tips:-) Jeg mener at svært mye av det som ligger på det nettstedet er fullpakket med virus, og at det derfor er bedre å se ting på YouTube. Det finnes masse virusprogrammer, men jeg vet ikke hvilket som er det beste for deg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 http://www.tv.com/shows/?om_act=convert&om_clk=topnav&tag=nav_top%3bnewshows (har ikke prøvd, men har lagret linken etter å ha sett den her) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Den siden fraråder jeg på det sterkeste, da det finnes mye virus som man ikke oppdager før lang tid senere når det er for sent å fjerne det. Kan jo være en ide å se hva andre har skrevet om torrenten da, men jeg har benyttet den siden i lengere tid og har muligens vært heldig, for jeg har ikke fått virus ) Men helgardere seg mot virus fra alle kanter er vel så godt som håpløst anyways. Noen sjanser får man ta i livet ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.