Gjest fru merkelig.. Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har fått masse (alt er relativt men det er faktisk ganske mye) tykke, stive hår oppe på hodet -noen er hvite (trodde først det var grå hår, men de er virkelig kritthvite) og andre er helt sorte. Resten av håret mitt er mørk blondt. Hva er dette?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Alle hår kan kjennes stive når de kommer ut. Grå/hvite hår kan kjennes stivere enn andre. Ca. hvert syvende år mister man masse hår og får nye (skjer selvfølgelig hele tiden, men mer i slike bølger). Kanskje du nylig har mistet mye hår og får tilbake? Har du nylig fått barn? Mange erfarer at de mister mye hår første året etter å ha født, og vil da etterpå få ettervekst slik du nevner. Kanskje er du i ferd med å få grå hår? De ser ofte hvite ut i det de kommer ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru merkelig.. Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Alle hår kan kjennes stive når de kommer ut. Grå/hvite hår kan kjennes stivere enn andre. Ca. hvert syvende år mister man masse hår og får nye (skjer selvfølgelig hele tiden, men mer i slike bølger). Kanskje du nylig har mistet mye hår og får tilbake? Har du nylig fått barn? Mange erfarer at de mister mye hår første året etter å ha født, og vil da etterpå få ettervekst slik du nevner. Kanskje er du i ferd med å få grå hår? De ser ofte hvite ut i det de kommer ut. De er ca 3 cm lange så det er ikke bare "i det de kommer ut", de er betraktelig stivere/tykkere enn de andre hårene. Har født barn ja og har mistet hår (hvilket jeg gjør ganske ofte i perioder), men de har da aldri kommet ut slik som dette før. Det er virkelig ståltråd-tykke, stive kritthvite og kullsvarte hår! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De er ca 3 cm lange så det er ikke bare "i det de kommer ut", de er betraktelig stivere/tykkere enn de andre hårene. Har født barn ja og har mistet hår (hvilket jeg gjør ganske ofte i perioder), men de har da aldri kommet ut slik som dette før. Det er virkelig ståltråd-tykke, stive kritthvite og kullsvarte hår! Da jeg fikk mine første grå hår, opplevde jeg noe lignende, nettopp at det var både sorte og hvite hår som var stivere enn de andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da jeg fikk mine første grå hår, opplevde jeg noe lignende, nettopp at det var både sorte og hvite hår som var stivere enn de andre. Er du naturlig mørk? Jeg er ganske mørk, og jeg får ikke grått men "skinnende" hvitt hår - stivt og ekkelt. Foreløbig er mengden ikke større enn at jeg kan nappe vekk det verste, men jeg ser at kampen er i ferd med å tapes :-( Men sånne svarte har jeg ikke fått.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er du naturlig mørk? Jeg er ganske mørk, og jeg får ikke grått men "skinnende" hvitt hår - stivt og ekkelt. Foreløbig er mengden ikke større enn at jeg kan nappe vekk det verste, men jeg ser at kampen er i ferd med å tapes :-( Men sånne svarte har jeg ikke fått.... Ja, jeg er naturlig mørk. Ikke veldig mørk, men litt blass kastanje, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er du naturlig mørk? Jeg er ganske mørk, og jeg får ikke grått men "skinnende" hvitt hår - stivt og ekkelt. Foreløbig er mengden ikke større enn at jeg kan nappe vekk det verste, men jeg ser at kampen er i ferd med å tapes :-( Men sånne svarte har jeg ikke fått.... Når det gjelder de svarte hårene husker jeg de spesielt fra tiden da jeg fikk de første små grå, har ikke sett dem siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De er ca 3 cm lange så det er ikke bare "i det de kommer ut", de er betraktelig stivere/tykkere enn de andre hårene. Har født barn ja og har mistet hår (hvilket jeg gjør ganske ofte i perioder), men de har da aldri kommet ut slik som dette før. Det er virkelig ståltråd-tykke, stive kritthvite og kullsvarte hår! Ståltrådtykke hår kalles sølvhår. og jeg tror det er disse som ikke er mottakelig for farge. Ble du glad nå? ;p Jeg fikk noen sånne etter en fødsel, og nappet dem bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det høres rett og slett ut som du begynner å bli grå, ja. Grått hår er ikke nødvendigvis grått, det er hvite hår som blandes med de andre. Når det blir fler av dem, ser det grått ut. Og ja, de er ofte tykkere og stivere enn de andre... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du har rett og slett fått kjønnshår på hodet! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Gratulerer, du er på vei inn i rekken av gråhårede. Jeg er mørk-mørk-mørk i utgangspunktet, og plutselig en dag fant jeg laaaange, stive hvite hår på hue. Og da var det liksom i gang. Blæh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru merkelig Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det høres rett og slett ut som du begynner å bli grå, ja. Grått hår er ikke nødvendigvis grått, det er hvite hår som blandes med de andre. Når det blir fler av dem, ser det grått ut. Og ja, de er ofte tykkere og stivere enn de andre... :-( ...de svarte hårene da?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru merkelig Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du har rett og slett fått kjønnshår på hodet! ;o) ha ha ha ha...takk, nå fikk jeg meg en god latter. Ler faktisk så keg griner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.