Gå til innhold

Frist for utvask der man leier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner både dere og utleier. Han vil sikkert gå over leiligheten og sjekke at alt er i orden til neste leietaker skal komme. Vi brukte flere mnd på å få klargjort leiligheten etter leietakerne tidlig i år... :o(

Men du har retten på din side - du har betalt ut mnd og da må utleier bare forholde seg til det. Våre leietakere kom om kvelden siste dagen og påsto seg ferdige med renholdet - det var absolutt ikke tilfredsstillende! Dassen var møkkete og det var rusk og støv og flekker mange plasser, vinduene var heller ikke vasket. De "vasket" ned i hui og hast om kvelden og dro og heldigvis har vi ikke sett snurten av dem siden. Ikke pengene de skylte oss heller... Men vi gidder rett og slett ikke mer.

Har ikke bodd der så lenge, og det er ikke så mye som må gjøres. Vi har selv vært svært uheldige med å leie ut så jeg skjønner hva du mener!

Skrevet

Om dere _vil_ ja, men hva er vitsen med å være vanskelig?

Lurer oppriktig altså, vil gjerne vite hvordan du tenker?

Vi har det travelt nå blant annet med jobb, så derfor passer det å vente. Snart er det også helg og da kan vi gjøre mye. ;-)

Skrevet

Har ikke bodd der så lenge, og det er ikke så mye som må gjøres. Vi har selv vært svært uheldige med å leie ut så jeg skjønner hva du mener!

Men vår nåværende leieboer kunne jeg forgylle da! :o) Kjempetrivelig kar. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...