Gå til innhold

Æsjete spm! (Unnskyld språket!)

Linnea78

Anbefalte innlegg

Datter her i huset har fått rød farge på avføringen. Er litt redd at det er blod av noe slag, men så ser det liksom ikke slik ut heller. Ellers er avføringa helt fin altså, og hun har ikke klagd over vond mage eller noe slik. Fikk i går fortalt at de får rødbeter i barnehagen. Vet ikke om min frøken spiser det da. Men kan det evt. være grunn til rødfargen på avføringa? Eller burde jeg ha undersøkt det hos doktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rødbeter kan skremme vannet av enhver når man går på do dagen etterpå ja! :o)

Samme som med blåbær, lakris og blodpudding det - avføringen blir helt svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjent sak at både avføring og urin blir rød av (mye) rødbeter. Ingen fare, med andre ord.

Nå tviler jeg på at hun har spist mye rødbeter da... Hun nekter for å ha spist i det hele tatt. Men hun er tre år, så det er litt vanskelig å vite. Tror jeg må spørre i bhg. Men jeg velger å tro at det må være rødbetene. Ellers har jo bærsjen vært lik hver dag i det siste, enda hun bare er i bhg.to dager i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...