Linnea78 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Datter her i huset har fått rød farge på avføringen. Er litt redd at det er blod av noe slag, men så ser det liksom ikke slik ut heller. Ellers er avføringa helt fin altså, og hun har ikke klagd over vond mage eller noe slik. Fikk i går fortalt at de får rødbeter i barnehagen. Vet ikke om min frøken spiser det da. Men kan det evt. være grunn til rødfargen på avføringa? Eller burde jeg ha undersøkt det hos doktor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Rødbeter kan skremme vannet av enhver når man går på do dagen etterpå ja! ) Samme som med blåbær, lakris og blodpudding det - avføringen blir helt svart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er en kjent sak at både avføring og urin blir rød av (mye) rødbeter. Ingen fare, med andre ord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Det er en kjent sak at både avføring og urin blir rød av (mye) rødbeter. Ingen fare, med andre ord. Nå tviler jeg på at hun har spist mye rødbeter da... Hun nekter for å ha spist i det hele tatt. Men hun er tre år, så det er litt vanskelig å vite. Tror jeg må spørre i bhg. Men jeg velger å tro at det må være rødbetene. Ellers har jo bærsjen vært lik hver dag i det siste, enda hun bare er i bhg.to dager i uka... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.