Gå til innhold

Rykk tilbake til start!

ingoen

Anbefalte innlegg

Er litt trist i dag, føler for å dele dette med noen.

Er i uke 11 i dag. Var på min første UL, og der var det ikke aktivitet, for å si det sånn. Legen ville ikke sende meg på utskrapning, han ville helst at kroppen ordner opp selv.

Har 2 skjønne barn, har mistet 2 ganger tidligere. Da har fosteret dødd uten at kroppen har oppfattet det, blitt oppdaget på UL. Jeg har blitt sendt rett på utskrapning (i uke 12 og 16). Narkose og inngrep har gått veldig greit.Hadde på en måte håpt at jeg skulle slippe og vente på blødningen nå, tror det blir en påkjenning å gå rundt å vente på "katastrofen".

Men, men, sånn er livet, ingenting er en selvfølge. Jeg takker Gud hver dag for de to vidunderlige barna jeg har, jeg er tross alt en veldig heldig kvinne!

I kveld skal jeg ha en rolig kveld: lage meg en god kopp te, og krype tett inntil den herlige mannen min.

Hilsen en trist og skuffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så leit. Jeg tror jeg har fulgt alle svangerskapene dine og husker godt hvor glad du var for den som nå var i vente.

Håper du slipper å gå for lenge. Drøyer det en stund, synes jeg du skal be om å få det overstått.

Ta vare på deg selv og familien.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. så trist da.. :( *trøsteklem* Skjønner godt du priser deg lykkelig over de barna du har, men er uansett vondt og trist.. Du får pleie deg selv i kveld. Håper kroppen din ordner opp så fort som mulig, så du slipper å gå og vente og tenke.. Hvis det ikke skjer noe snart, så går du tilbake til legen og får hjelp! Det er vel ikke bra å gå sånn over tid heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så trist. Føler med deg. Jeg gikk gjennom det da jeg trodde jeg var i uke 16. (Fosteret hadde vært dødt en tid da) Fikk heldigvis utskrapning samme dag.

Vi får trøste oss med at dette er svært vanlig. Mange mener faktisk at 1 av 3 svangerskap ender med at barnet dør.

Du får ha lykke til og prøve igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...