Gå til innhold

Hagens sparetips

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• morsan

5

• damedamen

4

• Shova

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, den har vi ledd godt av på jobben i dag *S*.

Helt enig - helt utrolig. Han virker jo enkelte ganger stokk dum, i hvertfall er det utrolig hvor lite gjennomtenkte uttalelser han kommer med.

Skrevet

Jeg hevet øyenbrynene en smule og lurte litt på hvilken verden denne mannen lever i da jeg leste det i går ja. Han er på lik linje med han Bagatelle-fyren.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, den har vi ledd godt av på jobben i dag *S*.

Helt enig - helt utrolig. Han virker jo enkelte ganger stokk dum, i hvertfall er det utrolig hvor lite gjennomtenkte uttalelser han kommer med.

''i hvertfall er det utrolig hvor lite gjennomtenkte uttalelser han kommer med.''

Tror heller uttalelsene hans er veldig gjennomtenkte, hehe. Det viser kanskje at man ikke trenger være den skarpeste kniven i skuffen for å tjene penger.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hevet øyenbrynene en smule og lurte litt på hvilken verden denne mannen lever i da jeg leste det i går ja. Han er på lik linje med han Bagatelle-fyren.

''Han er på lik linje med han Bagatelle-fyren.''

"Har virkelig folk ketchup i kjøleskapet?"

Ved siste telling hadde vi fire halvtomme ketchupflakser. Hadde fyren kikka inn i mitt kjøleskap hadde han sikkert svimt av. :-)

Skrevet

Hvis det skal "lønne seg" å sende et av mine klesplagg t/r England i stedet for å kjøpe et nytt, må det skje med brevdue.

Ellers illustrerer vel sitatene den overførte betydningen av uttrykket "hvitsnipp".

Forøvrig slutter jeg meg helt til statsministerens kommentar om at det er få ting jeg mener mindre om enn hva Stein Erik Hagen gjør med sine skjorter.

Gjest mandolina
Skrevet

Sparetipset er gammelt det.

Moren min snudde på snippene på skjortene til faren min i min barndom. Faren min hadde en jobb, hvor han måtte gå i uniform.

Men at milliardærer sender skjortene til London for å få det gjort, for å spare penger, det må da bare være en tåpelig spøk.

Hilsen

Gjest mandolina
Skrevet

''i hvertfall er det utrolig hvor lite gjennomtenkte uttalelser han kommer med.''

Tror heller uttalelsene hans er veldig gjennomtenkte, hehe. Det viser kanskje at man ikke trenger være den skarpeste kniven i skuffen for å tjene penger.

Haha.

Det er kanskje hele svaret.

Hilsen

Skrevet

Ved siste telling hadde vi fire halvtomme ketchupflakser. Hadde fyren kikka inn i mitt kjøleskap hadde han sikkert svimt av. :-)

''Ved siste telling hadde vi fire halvtomme ketchupflakser. Hadde fyren kikka inn i mitt kjøleskap hadde han sikkert svimt av. :-)''

Vi hadde tre nesten tomme og en full i går - en kjapp omrokkering av innhold førte til 1 med litt i og 1 full.

Skrevet

*he he* Ja jeg flirte litt for meg selv da jeg leste det i går. det er et ganske utrolig råd.

Og dessuten: Fra et miljømessig perspektiv kan det vel spørres hvor miljømessig det er å sende klær med flypost til utlandet for omsøm;-)

Dette minner meg forresten om da jeg var på omvisning på Bogstad gård, og guiden fortalte at herskapet på 1700-tallet eller dermokring sendte klesvaska med skip til England.

Skrevet

''Ved siste telling hadde vi fire halvtomme ketchupflakser. Hadde fyren kikka inn i mitt kjøleskap hadde han sikkert svimt av. :-)''

Vi hadde tre nesten tomme og en full i går - en kjapp omrokkering av innhold førte til 1 med litt i og 1 full.

Voldsomt så mye ketchup dere har, da! :-) Vi prøver til enhver tid å ha en liten flaske Heinz i kjøleskapet, stort sett til bruk for unge gjester som spiser nesten hva det skal være bare det er dynket i en tilstrekkelig mengde ketsjup:-)

Og en sjelden gang tar jeg en dæsj selv, men ingen av gutta i huset rører den flaska.

Skrevet

Voldsomt så mye ketchup dere har, da! :-) Vi prøver til enhver tid å ha en liten flaske Heinz i kjøleskapet, stort sett til bruk for unge gjester som spiser nesten hva det skal være bare det er dynket i en tilstrekkelig mengde ketsjup:-)

Og en sjelden gang tar jeg en dæsj selv, men ingen av gutta i huset rører den flaska.

Jeg spiser ikke så mye ketchup selv lenger, men ungene, spesielt jentungen, elsker det! Jeg var akkurat likedan på hennes alder så jeg vet hvordan det er. :o)

Skrevet

Jeg tviler ikke på at han er skarp - på enkelte områder. Men generelt høy IQ har jeg vel aldri tiltenkt ham :x.

Skrevet

Men sjekk her'a

Det er ketchup i sausen til Hellstrøm

http://www.klikk.no/mat/spise/article330176.ece

Skrevet

Aha, der har vi løsningen! Hvis jeg bare får overtalt samboeren til å sende sjortene sine tur/retur England for å bytte snipper, så har vi jo mer enn nok penger til å kjøpe oss ut av hudlegekøen for jenta vår med eksem...!

Hva menes forresten med å ha "nok dresser for 2 -3 år"?! Samboeren har da hatt sin ene i 7år! Bruker den riktignok ikke hver dag men...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Yngstemann her er som de gjestene du skriver om som spiser alt bare det er dynger av ketchup på.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvis det skal "lønne seg" å sende et av mine klesplagg t/r England i stedet for å kjøpe et nytt, må det skje med brevdue.

Ellers illustrerer vel sitatene den overførte betydningen av uttrykket "hvitsnipp".

Forøvrig slutter jeg meg helt til statsministerens kommentar om at det er få ting jeg mener mindre om enn hva Stein Erik Hagen gjør med sine skjorter.

''Forøvrig slutter jeg meg helt til statsministerens kommentar om at det er få ting jeg mener mindre om enn hva Stein Erik Hagen gjør med sine skjorter.''

Egentlig enig med deg og Jens her. Syns kanskje det er like merkelig at ikke Fedon har kommet med uttalelser om at vi heller kommer til å bytte ut indrefileten med grændis. _Det_ er definitivt ikke sundt. Dessuten spiser vi vel nok grændis fra før her på berget.

Skrevet

Yngstemann her er som de gjestene du skriver om som spiser alt bare det er dynger av ketchup på.

Og det er bra! :-)

Jeg har mange ganger vært ønsket meg et ketsjupbarn, for det er utrolig hva folk får kresne unger til å spise bare det er ketsjup på:-)

En lege jeg kjenner sa også at det bare er flott med ketsjupspisenmde gutter, da det har en gunstig effekt mot prostatakreft....

Skrevet

Og det er bra! :-)

Jeg har mange ganger vært ønsket meg et ketsjupbarn, for det er utrolig hva folk får kresne unger til å spise bare det er ketsjup på:-)

En lege jeg kjenner sa også at det bare er flott med ketsjupspisenmde gutter, da det har en gunstig effekt mot prostatakreft....

Ketchup er ikke så ille det - kokte tomater (som det jo er laget av) er knallsunt! Men det er for mye sukker i ketchupen da. Nei, jeg kjøper _ikke_ ketchup med kunstige søtningsstoffer.

Skrevet

''Forøvrig slutter jeg meg helt til statsministerens kommentar om at det er få ting jeg mener mindre om enn hva Stein Erik Hagen gjør med sine skjorter.''

Egentlig enig med deg og Jens her. Syns kanskje det er like merkelig at ikke Fedon har kommet med uttalelser om at vi heller kommer til å bytte ut indrefileten med grændis. _Det_ er definitivt ikke sundt. Dessuten spiser vi vel nok grændis fra før her på berget.

Bare ikke kjøp grændisen hos Hagen, da. Det er _mitt_ sparetips :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...