candyqueen_83 Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 * grøsser * Det er en så utrolig tåpelig idè. Jeg har ingenting å skjule, men hva har andre med noens personlige opplysninger å gjøre? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Det er en så utrolig tåpelig idè. Jeg har ingenting å skjule, men hva har andre med noens personlige opplysninger å gjøre? Grøsset mitt var bare en slags fleip (som om jeg hadde noe å skjule), men jeg mener det er absolutt at skattelistene skal være offentlige. De burde bare vært litt mindre tilgjengelige enn i dag - det var bedre når en måtte ned på ligningskontoret for å slå opp i listene, alternativt bare lese litt om kjendisenes inntekt og formue i avisene. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Grøsset mitt var bare en slags fleip (som om jeg hadde noe å skjule), men jeg mener det er absolutt at skattelistene skal være offentlige. De burde bare vært litt mindre tilgjengelige enn i dag - det var bedre når en måtte ned på ligningskontoret for å slå opp i listene, alternativt bare lese litt om kjendisenes inntekt og formue i avisene. Det var bedre ja. Ikke så offentlige som å bare lage et oppslag på dataen. Da måtte man fysisk gå på ligningskontoret, for å se skattelistene, og da ble det ikke så mye grafsing i andres privat økonomi. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.