Gå til innhold

Bruker du flere nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ærlig innrømme at jeg har et par faste nick jeg bruker alt etter dagsformen og hvilken type tråd jeg skriver eller svarer på.

Har til og med "tatt en Jølsen" og svart på mitt eget innlegg for å skape debatt med ulike synsvilnkler. Kan ikke tro at det er bare meg og Jølsen som har gjort dette?

Har derimot vært litt forsiktig med det sistnevnte for å ikke risikere å bli sensorert og uthengt av Webmaster...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

3

• mrxx

2

• Orio

2

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har hendt at jeg har spurt eller svart anonymt hvis det er noe veldig privat eller intimt - men sjelden ellers.

Jeg diskuterer aldri med meg selv i en tråd.

Skrevet

Eg har vel brukt en tre-fire nick tilsammen, men stort sett så bruker eg bare Geir eller GeirB.

Bruker _alltid_ fast nick når eg slenger dritt eller kritiserer andre.

Skrevet

Det er jævlig lenge siden jeg har brukt noen andre nick enn Jølsen. Har skrevet et par innlegg der jeg har trengt svar på ulike private spørsmål, men svarer ellers bare som Jølsen.

Skrevet

Det har hendt at jeg har spurt eller svart anonymt hvis det er noe veldig privat eller intimt - men sjelden ellers.

Jeg diskuterer aldri med meg selv i en tråd.

''Jeg diskuterer aldri med meg selv i en tråd.''

He he. Det har jeg heller aldri gjort. Jeg svarte en gang med to forskjellige nick i en tråd, og da sendte jeg straks en beklagelse til webmaster på mail. Det var sånn at jeg svarte på noe veldig privat. Så skled tråden ut, og da svarte jeg etterpå med mitt vanlige nick. Jeg glemte meg rett og slett.

Skrevet

Eg har vel brukt en tre-fire nick tilsammen, men stort sett så bruker eg bare Geir eller GeirB.

Det er det viktigste.

Skrevet

Jeg prøver å bruke anonymt nick når det er ting jeg av ulike grunner ikke ønsker å underskrive med gjenkjennelig nick på, men som regel driter jeg meg ut og glemmer å bytte signatur videre i tråden, så jeg er igrunn ganske dårlig på det...

Skrevet

''Jeg diskuterer aldri med meg selv i en tråd.''

He he. Det har jeg heller aldri gjort. Jeg svarte en gang med to forskjellige nick i en tråd, og da sendte jeg straks en beklagelse til webmaster på mail. Det var sånn at jeg svarte på noe veldig privat. Så skled tråden ut, og da svarte jeg etterpå med mitt vanlige nick. Jeg glemte meg rett og slett.

He - he! Fort gjort!

Jeg har forresten hatt DEN turen på byen med kusina mi :-) Havnet på et utested med mange leger!!!!

Skrevet

He - he! Fort gjort!

Jeg har forresten hatt DEN turen på byen med kusina mi :-) Havnet på et utested med mange leger!!!!

Oj, det høres spennende ut ;) Jeg skulle tatt turen bort likevel altså.

Skrevet

He - he! Fort gjort!

''Havnet på et utested med mange leger!!!!''

Ikkje for å ødelegge moroa, men det heter ikkje utested det heter Sjukehus det. :-)

Skrevet

''Havnet på et utested med mange leger!!!!''

Ikkje for å ødelegge moroa, men det heter ikkje utested det heter Sjukehus det. :-)

Legene hadde frikveld de :-) Fikk høre mange artige historier - ikke om pasienter, men om legene selv!

Skrevet

Jeg bruker denne fast, men jeg har en annen bruker i tilfelle jeg skal skrive om noe som jeg absolutt ikke kan oute meg selv på. Den bruker jeg ikke ofte. Jeg brukte den endel tidligere da en venninne av meg ba meg spørre om ditten og datten.

Jeg har aldri "trollet" her inne. Altså skrevet innlegg kun for å provosere.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri brukt et annet nick.

Føler meg anonym nok med Mora2, og jeg skriver ikke ting jeg ikke kan stå for.. Mange her vet hvem jeg er, eller hvertfall har sett bilder av meg & min familie.

Veldige pinlige eller private spørsmål har jeg ikke hatt, så da ser jeg ingen grunn til å gjemme meg.

:0)

Skrevet

Oj, det høres spennende ut ;) Jeg skulle tatt turen bort likevel altså.

Ja - tenk om du hadde vært her....! Hadde vært moro:-) Vi får prøve en gang seinere - jeg får prøve å få til en reise til til Vestlandet :-)

Veldig koselig med hu kusina - vi har aldri gått ut sånn før. Ble spandert på av flere menn i godt voksen alder - he-he!

Skrevet

Nei.

Det hender jeg vil være "anonym" også overfor brukere av dol, og da bruker jeg et annet nick enn jeg pleier, men det bruker jeg bare i den ene tråden. En annen sak er at jeg ofte glemmer meg, og ender med å svare med mitt vanlige nick og dermed avslører meg helt.

Jeg skjønner ikke poenget med å diskutere med seg selv. Hvorfor ikke skrive et provoserende innlegg til å begynne med hvis det du ønsker er en diskusjon?

Skrevet

Bra.

Gjest heller ikke nå nei
Skrevet

Jeg bruker forskjellige nick, men aldri om jeg svarer med to nick i samme tråd! Det er feigt og dårlig gjort selvom man kanskje ikke liker diskusjonene som har dukket opp i tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...