Gå til innhold

Bruker du flere nick?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei.

Jeg har noen få ganger spurt om sensitive ting under anonymt nick, men siden jeg alltid røper meg, så er det ytterst sjelden. Flere år siden sist faktisk.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

3

• mrxx

2

• Orio

2

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har aldri brukt mer enn ett kallenavn i samme tråd. Det har hendt jeg har startet en tråd eller har svart på tråder med et annet kallenavnl vanlig for å anomyniserer meg litt, men det er alt. Og lenger enn det kommer jeg heller ikke til å gå.

Skrevet

''Havnet på et utested med mange leger!!!!''

Ikkje for å ødelegge moroa, men det heter ikkje utested det heter Sjukehus det. :-)

*LOL*

Skrevet

Nei.

Men hender jeg spør eller svarer "anonymt" om det gjelder noe meget personlig eller gjennkjennbart.

Skrevet

Jeg prøver å bruke ulike nick hele tiden. Jeg bruker samme nick i en og samme tråd, men skifter alltid til nytt nick i neste tråd.

Skrevet

Jeg bruker aldri annet enn mitt eget nick. Det jeg sier står jeg for, men så er jeg ikke noen kranglefant heller da ;-)

Skrevet

Jeg bruker bare Bookworm når jeg snakker med andre og diskuterer - men jeg har brukt anonymt nick ved noen anledninger, men det er ved personlige spørsmål om meg eller min familie, hvor det er en mulighet for å bli gjenkjent...

Skrevet

Jeg har aldri brukt noe annet enn mrxx her inne.

Det er helt greit å bruke et annet nick, hvis det er noe man ønsker å spørre om og man ikke ønsker å bli gjenkjent.

Men det er ikke greit å bruke annet nick hvis det er for å spre dritt, det er lite voksent og feigt.

Jeg synes heller ikke det er greit å svare på sine egne innlegg med andre nick.

Skrevet

Har ingen andre faste nick enn morsan, men har noen ganger endret det til et tilfeldig, anonymt nick.

Jeg har ikke svart meg selv for å få i gang diskusjonen.

Skrevet

Jeg har to nick, jeg er vel ikke akkurat en trådstarter, så jeg svarer aldri meg selv!

Skrevet

Hvis det fungerer greit for deg så er vel flere nick bra. Jeg selv kunne nok fort outa meg selv om jeg brukte et annet nick :) Har ved enkelte anledninger brukt engangsnick, men aldri fucka opp min egen tråd. *pekefinger*

Skrevet

Bruker samme nick i perioder av gangen. Har skiftet "hovednick" 5-6 ganger de 10 årene jeg har vært på DOL, men bruker tilfeldige nick når jeg vil spørre om noe pinlig, skrive noe privat, etc.

Svart på mitt eget innlegg tror jeg aldri jeg har gjort.. det virker litt for patetisk.. ;-)

Skrevet

Jeg kaller meg Babette når jeg skal si noe tåpelig og mrxx når jeg skal være morsom.

Skrevet

Jeg kaller meg Babette når jeg skal si noe tåpelig og mrxx når jeg skal være morsom.

*knegg*

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener nå?

Var det forrige spørsmålet du svarte på tåpelig, eller var det svaret ditt som var tåpelig?

Skrevet

Har bare ett nick. Har vel skrevet inn som anonym et par ganger.

Gjest anonym nå ja
Skrevet

uthengt av webmaster? for noen år siden hadde jeg anonym signatur på et personlig spørsmål, men ble outeten gang av webmaster, men webmaster angret nok og slettet tråden fort

Skrevet

Jeg kan finne på å bruke anonymt nick hvis jeg spør om sensitive ting. Ellers bruker jeg stort sett mitt eget.

Svarer ikke på egne innlegg :)

Skrevet

Nå surrer du igjen, du bruker mrxx når du skal gi et intelligent svar.

Skrevet

uthengt av webmaster? for noen år siden hadde jeg anonym signatur på et personlig spørsmål, men ble outeten gang av webmaster, men webmaster angret nok og slettet tråden fort

Dette tror jeg faktisk at jeg husker - ikke nicket, men situasjonen, du gnellet fælt om det i ettertid?

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...