Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet meg et par støvletter på nett som jeg har lyst til å kjøpe. Hælhøgde 8,5 cm. Hvor måler man høyden? Den skrår jo. Tenkte jeg skulle sammenligne med noen skopar. Altfor høye høler klarer jeg ikke å gå i, så mulig jeg takler 8,5 best sittende, ;)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

8

• morsan

6

• Solbæra

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

8,5!? Jeg har max hælhøyde på 4 cm jeg.... :o) Er det i det hele tatt mulig å gå på 8,5 cm høye hæler?

Skrevet

8,5!? Jeg har max hælhøyde på 4 cm jeg.... :o) Er det i det hele tatt mulig å gå på 8,5 cm høye hæler?

8,5 cm. hælhøyde går helt fint det :D.

Men ville nok ikke valgt det som eneste par støvletter. En må også ha noen som er gode å gå i og som egner seg på glatta.

Jeg bruker dessuten str. 40 - antar 8,5 cm. dermed utgjør mindre enn på str. 35-36.

Skrevet

8,5 cm. hælhøyde går helt fint det :D.

Men ville nok ikke valgt det som eneste par støvletter. En må også ha noen som er gode å gå i og som egner seg på glatta.

Jeg bruker dessuten str. 40 - antar 8,5 cm. dermed utgjør mindre enn på str. 35-36.

Hm, den forklaringen har jeg aldri tenkt på!

Jeg har ingen problemer med å gå med så høye hæler og jeg bruker str 40 i sko. Mine venninner som bruker str 38 fikser ikke så høye hæler og jeg har noen ganger lurt på om jeg er feil skrudd sammen ;-)

Skrevet

Jeg tenkte først at 8,5 cm er veeeldig høyt, men så målte jeg en av mine støvletter og der er hælen faktisk 8 cm. Jeg har ikke hatt noe særlig problemer med skoene, og jeg er egentlig ikke særlig flink til å gå med høye hæler :-)

Skrevet

"Er det i det hele tatt mulig å gå på 8,5 cm høye hæler?"

Ikke noe problem i det hele tatt :0)

Skrevet

8,5 cm er ikke veldig høyt, så det klarer du :0)

Mine høyeste er vel på 15cm..

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg måtte finne fram målebånd for å måle "partystøvlettene" her. Min maksgrense er 7 cm, og jeg bruker str 38 i sko. Nå skal det vel også sies at jeg ikke går mye i høye hæler, og derfor har litt lite trening på området... ;-) Hvordan mora2 klarer å bevege seg med 15 cm høye hæler på skoene er meg en gåte, med mindre hun sitter stille hele kvelden! :-P Mora2: hva er trikset? :-)

Skrevet

Jeg måtte finne fram målebånd for å måle "partystøvlettene" her. Min maksgrense er 7 cm, og jeg bruker str 38 i sko. Nå skal det vel også sies at jeg ikke går mye i høye hæler, og derfor har litt lite trening på området... ;-) Hvordan mora2 klarer å bevege seg med 15 cm høye hæler på skoene er meg en gåte, med mindre hun sitter stille hele kvelden! :-P Mora2: hva er trikset? :-)

''Hvordan mora2 klarer å bevege seg med 15 cm høye hæler på skoene er meg en gåte, med mindre hun sitter stille hele kvelden! :-P Mora2: hva er trikset? :-)''

Hihi, kan se for deg at jeg sitter i ro??!! ;0)

Det er rett og slett bare en vane sak, måtte øve meg litt i begynnesen, men etterhvert gikk det greit!

Aliza1365380759
Skrevet

''Hvordan mora2 klarer å bevege seg med 15 cm høye hæler på skoene er meg en gåte, med mindre hun sitter stille hele kvelden! :-P Mora2: hva er trikset? :-)''

Hihi, kan se for deg at jeg sitter i ro??!! ;0)

Det er rett og slett bare en vane sak, måtte øve meg litt i begynnesen, men etterhvert gikk det greit!

Huff, jeg som er helt "ødelagt" etter en kveld på byen i mine 7 cm-hæler (som også er brede og "solide", langt fra stiletthæler)! Jeg er imponert! :-)

Skrevet

Huff, jeg som er helt "ødelagt" etter en kveld på byen i mine 7 cm-hæler (som også er brede og "solide", langt fra stiletthæler)! Jeg er imponert! :-)

Hehe, 7 cm. er jo ingen ting.

Jeg er nok langt fra mora2's kaliber i klesveien, men jeg har ikke problemer med 10-12 cm. høye hæler til fest :D. Men kvaliteten på skoene har mye å si (for meg), skoene må ha god såle og læst!

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg er nok langt fra mora2's kaliber i klesveien, men jeg har ikke problemer med 10-12 cm. høye hæler til fest :D. Men kvaliteten på skoene har mye å si (for meg), skoene må ha god såle og læst!

Jeg vurderer å kjøpe sånne scholl-såler (eller noe sånt) på apoteket. De heter "Party Feet" og er puter man legger i skoen for å avlaste føttene.. Føler meg som ei skikkelig pingle nå! Ingen kan anklage meg for å være villig til å lide for skjønnheten i alle fall.. :-P

Skrevet

He, he, hender jeg kjenner jeg blir litt sår i beina jeg også..

Men da har jeg som regel danset hele kvelden, og gått mye..

;0)

Skrevet

Ikke sikkert du er så langt unna likevel ;0)

Skrevet

På 70 tallet så var det inn med platåsko, mine hadde 9,5cm. høye hæler. :)

Skrevet

8,5 cm er ikke veldig høyt, så det klarer du :0)

Mine høyeste er vel på 15cm..

Skal jeg ha på meg 15 cm høye hæler så når jeg ikke ned!

(ca str. 38)

Skrevet

Skal jeg ha på meg 15 cm høye hæler så når jeg ikke ned!

(ca str. 38)

He, he, men jeg er så lav, så jeg liker best høye hæler :0)

Men for all del, ikke mange parene jeg har med så høye hæler!

De fleste er vel på 8-10cm.

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...