Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, den forklaringen har jeg aldri tenkt på!

Jeg har ingen problemer med å gå med så høye hæler og jeg bruker str 40 i sko. Mine venninner som bruker str 38 fikser ikke så høye hæler og jeg har noen ganger lurt på om jeg er feil skrudd sammen ;-)

Hmm.. Jeg bruker str 37, og bruker høye hæler.

:0)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

8

• morsan

6

• Solbæra

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Jeg bruker str 37, og bruker høye hæler''

Jeg også! :o) Bruker 36-37 og liker og ha høye hæler på fest. Dessverre så kjenner jeg det fort i bein og rygg, så jeg må ha skikkelige sko. Har sko med kjempehøy hæl, men i det siste har jeg landet mitt på treet.

Synes jeg får bittelittegranne lengre og penere ben med hæler ;o)

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe sånne scholl-såler (eller noe sånt) på apoteket. De heter "Party Feet" og er puter man legger i skoen for å avlaste føttene.. Føler meg som ei skikkelig pingle nå! Ingen kan anklage meg for å være villig til å lide for skjønnheten i alle fall.. :-P

Jeg har prøvd noe slikt - noen slags "silikon-halvsåler" som man legger under foten helt foran. Var veldig deilig å gå på, men litt ugreit hvis man har sko med åpen front, for da tyter de ut etterhvert....;-)

Skrevet

''Hvor måler man høyden? Den skrår jo. ''

Jeg skulle tro at det er feil å måle høyden ytterst ute; at det "riktige" er å måle "midt på", hvis du skjønne rhva jeg mener;-) (Ser for meg skoen fra siden nå)

Ellers synes jeg ikke det er noe problem med 8-10 cm høye hæler i festlig lag, men grøsser over enkelte som spaserer gatelangs i slike...

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg har prøvd noe slikt - noen slags "silikon-halvsåler" som man legger under foten helt foran. Var veldig deilig å gå på, men litt ugreit hvis man har sko med åpen front, for da tyter de ut etterhvert....;-)

Ah, jeg skjønner problemet! Her var det til å ha inni "partystøvlettene", og de har ikke åpen tå uansett. Men du har god erfaring med å bruke det i sko som ikke er åpne? Tror jeg må investere i sånne såler jeg altså! :-)

Skrevet

Ah, jeg skjønner problemet! Her var det til å ha inni "partystøvlettene", og de har ikke åpen tå uansett. Men du har god erfaring med å bruke det i sko som ikke er åpne? Tror jeg må investere i sånne såler jeg altså! :-)

Jeg kan ikke huske om jeg har brukt det i ikke-åpne-sko - husker bare at sålen skled fram i sandaler. Så det kan jo være en viss fare for at den sklir fram og dermed klumper seg i en lukket sko.

Jeg ville helt klart foretrukket å ha sko med "innebygd demping" - har noen av den sorten - men dette er bedre enn ingenting. Kanskje det hadde vært en idé ¨å feste den med håndballklister?

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg kan ikke huske om jeg har brukt det i ikke-åpne-sko - husker bare at sålen skled fram i sandaler. Så det kan jo være en viss fare for at den sklir fram og dermed klumper seg i en lukket sko.

Jeg ville helt klart foretrukket å ha sko med "innebygd demping" - har noen av den sorten - men dette er bedre enn ingenting. Kanskje det hadde vært en idé ¨å feste den med håndballklister?

Hmm, ja, du sier noe der.. Kanskje jeg må ha en "testrunde" med sålene før jeg eventuelt tar sikte på å prøve de en hel kveld.. Hvis de klumper seg vil de jo bare gjøre at jeg får mer vondt i beina enn jeg har fra før av! Dette må forskes på tror jeg ;-)

Skrevet

Hmm, ja, du sier noe der.. Kanskje jeg må ha en "testrunde" med sålene før jeg eventuelt tar sikte på å prøve de en hel kveld.. Hvis de klumper seg vil de jo bare gjøre at jeg får mer vondt i beina enn jeg har fra før av! Dette må forskes på tror jeg ;-)

Men som sagt var sålen deilig å gå på. Dobbeltsidig kraftig teip kan kanskje også være noe.

Aliza1365380759
Skrevet

Men som sagt var sålen deilig å gå på. Dobbeltsidig kraftig teip kan kanskje også være noe.

Ja, vil tro at dobbelsidig tape er bedre enn håndballklister! :-) Dessuten vil sannsynligvis lukten av håndballklister gi meg lyst til å spille håndball igjen, og det vil jeg helst unngå :-P

Skrevet

Ja, vil tro at dobbelsidig tape er bedre enn håndballklister! :-) Dessuten vil sannsynligvis lukten av håndballklister gi meg lyst til å spille håndball igjen, og det vil jeg helst unngå :-P

*hi hi* det hadde blitt et merkelig ballspill når føttene lukter av lysten til å spille håndball;-)

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe sånne scholl-såler (eller noe sånt) på apoteket. De heter "Party Feet" og er puter man legger i skoen for å avlaste føttene.. Føler meg som ei skikkelig pingle nå! Ingen kan anklage meg for å være villig til å lide for skjønnheten i alle fall.. :-P

''Jeg vurderer å kjøpe sånne scholl-såler (eller noe sånt) på apoteket. De heter "Party Feet" og er puter man legger i skoen for å avlaste føttene.. ''

Kjenner jeg ikke til, men høres ikke dumt ut.

Aliza1365380759
Skrevet

*hi hi* det hadde blitt et merkelig ballspill når føttene lukter av lysten til å spille håndball;-)

Hehe, ja, det kunne umulig ha gått bra! Er nok best at jeg avstår! :-P

Skrevet

Husker forresten også jeg har kjøpt noen strømper til å ha inne i høyhælte sandaler. De har "silikondråper" under, som gjør at man ikke sklir i skoen. Det var ganske lurt :). Og helt usynlig.

Aliza1365380759
Skrevet

Husker forresten også jeg har kjøpt noen strømper til å ha inne i høyhælte sandaler. De har "silikondråper" under, som gjør at man ikke sklir i skoen. Det var ganske lurt :). Og helt usynlig.

Her åpner det seg jo en helt ny verden av nyttige hjelpemidler for de av oss som sliter seg rundt i høye hæler på fest, men som strengt tatt burde ha avstått! :-D

Skrevet

Her åpner det seg jo en helt ny verden av nyttige hjelpemidler for de av oss som sliter seg rundt i høye hæler på fest, men som strengt tatt burde ha avstått! :-D

:D

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1222407472' post='3969083]

''Jeg bruker str 37, og bruker høye hæler''

Jeg også! :o) Bruker 36-37 og liker og ha høye hæler på fest. Dessverre så kjenner jeg det fort i bein og rygg, så jeg må ha skikkelige sko. Har sko med kjempehøy hæl, men i det siste har jeg landet mitt på treet.

Synes jeg får bittelittegranne lengre og penere ben med hæler ;o)

Det synes jeg også :0)

Også får man en helt annen holdning. Kjempe flott med høye hæler!

Skrevet

Søren, der falt den teorien i fisk!!!

*grubler videre*

Skrevet

Søren, der falt den teorien i fisk!!!

*grubler videre*

Ingen regel uten unntak:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...