Gjest GA Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Guttungen kom opp på kontoret mitt her om dagen (han var med på noe i samme bygg) og sa litt forsiktig "eh, mamma, skoen min glapp, så nå har jeg bare en sko" -Ja, det ser jeg, hvor er den andre da? "ehm, den er i takrenna ute på musikkpaviljongen" Hvordan han klarte å _glippe_ en sko 4 meter opp i lufta, det klarte han ikke å forklare, men den hadde altså _ikke_ blitt sparket fastholdt han... ( fikk fatt i en stige og sendte ungen opp for å plukke ned skoen, så det ordnet seg altså) -snakker om understatement! ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Haha, luring! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 *HAHA* ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 * fnis * Veldig typisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Han bare glapp den rett opp forstår du vel *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja - ikke så lett når skoen glipper av på den måten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Den der er omtrent like "ups" som når jeg kommer hjem fra butikken og det helt uforklarlig har sneket seg med sjokolade i handleposen på en vanlig tirsdag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Den der er omtrent like "ups" som når jeg kommer hjem fra butikken og det helt uforklarlig har sneket seg med sjokolade i handleposen på en vanlig tirsdag *kikker i posen* Der lå det en Lion, gitt. Det er da vitterlig torsdag i dag?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 *hehe* luring :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 *kikker i posen* Der lå det en Lion, gitt. Det er da vitterlig torsdag i dag?! He he, jeg har også noen slike dager da det kommer noe ekstra godt i handlevogna, på en ukedag. Jeg spiser det da stort sett i bilen hjem men papiret blir ofte liggende i veska. Når mannen min så hjelper meg å pakke ut så må han alltid komme med en tørr kommentar som: " Det er ille at mamma alltid skal bli lurt til å kjøpe tomme sjokolade papir". Og lillemann på tre måper alltid med store øyner. Han synest nok det er veldig ille at mamma skal være så lettlurt. At mamma driver og spiser sjokolade på en tirsdag har ikke en gang falt han inn. Herlig så lenge barna er så naive gitt:-) Den hadde nok ikke gått inn hos storebror på seks.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 *HIHI* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Joda, det går an! Jeg mista en kost langt opp i et tre da jeg var lita. Jeg fastholder fortsatt at den bare datt oppi når mora mi nevner episoden. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 He he, jeg har også noen slike dager da det kommer noe ekstra godt i handlevogna, på en ukedag. Jeg spiser det da stort sett i bilen hjem men papiret blir ofte liggende i veska. Når mannen min så hjelper meg å pakke ut så må han alltid komme med en tørr kommentar som: " Det er ille at mamma alltid skal bli lurt til å kjøpe tomme sjokolade papir". Og lillemann på tre måper alltid med store øyner. Han synest nok det er veldig ille at mamma skal være så lettlurt. At mamma driver og spiser sjokolade på en tirsdag har ikke en gang falt han inn. Herlig så lenge barna er så naive gitt:-) Den hadde nok ikke gått inn hos storebror på seks.... ''Det er ille at mamma alltid skal bli lurt til å kjøpe tomme sjokoladepapir'' * fnis * Bare vent til han forteller det videre til noen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.