Gjest togli Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fireåringen har ganske store mandler (storesøstrene fjernet sine når de var 3 og 4 år gamle) og er nå ganske forkjøla. I morges våkna hun og kjentes varm ut, Jeg målte og hun hadde 38.3 i feber. Av den grunn er hun hjemme fra barnehagen idag. Nå er tempen nede i 37.6 grader og hun virker helt frisk..... Det samme skjedde for noen uker siden. Hjemme fra barnehagen pga litt feber på morgenen og utpå dagen var feberen borte og formen fin. Er det normalt at man kan ha feber på morgenen og utover dagen går tempen ned? Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette mht fravær på jobben osv :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 De aller fleste pleier jo å ha lavest temperatur om morgenen, så øker den utover dagen. Mannen min har sagt at han alltid hadde høyest temp om morgenen, så det finnes unntak. Jeg tror han også var plaget med mandlene. Hvis hun er forkjølet og har feber, så trenger hun nok et par dager hjemme. Jeg skjønner det er et dilemma det med arbeidsplassen. Jeg ville samtidig vurdert allmenntilstanden etter hun er våknet skikkelig. 38,3 er jo ikke så mye hvis hun er sprek 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 De aller fleste pleier jo å ha lavest temperatur om morgenen, så øker den utover dagen. Mannen min har sagt at han alltid hadde høyest temp om morgenen, så det finnes unntak. Jeg tror han også var plaget med mandlene. Hvis hun er forkjølet og har feber, så trenger hun nok et par dager hjemme. Jeg skjønner det er et dilemma det med arbeidsplassen. Jeg ville samtidig vurdert allmenntilstanden etter hun er våknet skikkelig. 38,3 er jo ikke så mye hvis hun er sprek Begge gangene dette har skjedd, så har hun sagt at hun ikke har følt seg helt i form på morgenen, så det har også vært utslagsgivende.... Skjer dette igjen, så tror jeg at jeg avventer til vi er ferdige med frokosten og måler tempen igjen da. Uansett godt for henne å være hjemme idag, Snørra renner ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.