Gå til innhold

Rart spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på alt
Skrevet

Holder på date en mann..og så lurer jeg så fælt...på ene siden av magen har han en slags grop, akkurat som huden går litt inn, som en avlang navel...veldig rart spørsmål men noen som vet hva dette kan være?

Skrevet

Blindtarmarr?

Spør ham da vel! :o)

''Spør ham da vel! :o)''

Du har ikke lest "De beste blant oss"? Der har hovedpersonen et strategisk plassert arr, og han har bestemt seg for at den kvinnen som IKKE spør om hvodan han fikk arret er en "keeper"! ;-)

Skrevet

Du har ikke lest "De beste blant oss"? Der har hovedpersonen et strategisk plassert arr, og han har bestemt seg for at den kvinnen som IKKE spør om hvodan han fikk arret er en "keeper"! ;-)

*Hehe* Nei, det må da være lov å spørre hvordan ens kjære har fått div. arr og sånt. :o) Det gjorde i alle fall jeg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det kan være arr etter en kikkhullsoperasjon, arr etter dren f.eks. Jeg har flere slike både på magen og bak på ryggen.

Skrevet

Litt sånn på siden: Er den boka noe å lese?

Skrevet

Ja, den boka er veldig bra. Anbefales!

Skrevet

Ja, den boka er veldig bra. Anbefales!

Takk for svar. Har den på radaren. :o)

Skrevet

Takk for svar. Har den på radaren. :o)

Kan også varmt anbefale de andre bøkene av Helene Uri, hvis du ikke allerede har lest dem.

Skrevet

Ja, jeg er enig med Babette, selv om bokas avslutning ikke er noen bombe akkurat...;-)

Skrevet

Ja, jeg er enig med Babette, selv om bokas avslutning ikke er noen bombe akkurat...;-)

Så du på programmet om Orderudsaken i går kveld? Artig bøyning av verbet å strikke! (Har strukket).

Skrevet

Så du på programmet om Orderudsaken i går kveld? Artig bøyning av verbet å strikke! (Har strukket).

*S* Jeg kommenterte det akkurat i den andre tråden! :-) Det var jo litt komisk:-)

Men forøvrig var jo denne tidligere FBI-agentens svar på gåten som forventet - jeg har aldri trodd at de sitter uskyldige mennesker fengslet i denne saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...