Gjest togli Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Få med dere dette på "Senkveld" imorgen! Kan bli moro ;-) http://www.deafnet.no/nor/forsiden/nyheter/nyhetsarkiv/senkveld_duellen_hvem_er_best_som_doev 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Beklager, det kommer eg ikkje til å se på. Eg _kan_ komme til å vurdere å se det programmet om Harald Rønneberg IKKJE er med, men han klarer eg ikkje, får mareritt og magen vrir seg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Beklager, det kommer eg ikkje til å se på. Eg _kan_ komme til å vurdere å se det programmet om Harald Rønneberg IKKJE er med, men han klarer eg ikkje, får mareritt og magen vrir seg. ;-) Du får sitte med pute foran trynet og sørge for at puta dekker Harald. Resten bør du se 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Hehe, det blir sikkert morsomt. Lurer på om de skal lære seg tegnspråket da.... Vi drar kanskje på besøk til venner på en hytte i morgen, og da får det bli opp til vertene å bestemme. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Så reklamen i morrest og tenkte på deg med en gang! ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Så reklamen i morrest og tenkte på deg med en gang! ) Hehe 0 Siter
Luska Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Beklager, det kommer eg ikkje til å se på. Eg _kan_ komme til å vurdere å se det programmet om Harald Rønneberg IKKJE er med, men han klarer eg ikkje, får mareritt og magen vrir seg. Hehe! Har du forresten sett at Harald Rønneberg er klin lik Veronica Orderud av utseende? ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Hehe, det blir sikkert morsomt. Lurer på om de skal lære seg tegnspråket da.... Vi drar kanskje på besøk til venner på en hytte i morgen, og da får det bli opp til vertene å bestemme. Du får legge inn en liten anbefaling til vertene da ;-) 0 Siter
Gjest loxds Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Synes det er uinterresant.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Synes det er uinterresant.. Jeg pleier ikke å vite sånt før jeg har sett det Men det er klart, dette er kanskje mest moro for oss som faktisk er døve 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Beklager, det kommer eg ikkje til å se på. Eg _kan_ komme til å vurdere å se det programmet om Harald Rønneberg IKKJE er med, men han klarer eg ikkje, får mareritt og magen vrir seg. Jeg synes begge de karene er uspiselige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.