MHC Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har peiling på skoleruten for neste år? Planlegger en større utenlandsreiese høsten/ vinteren 09 og vil prøve å ta barna minst mulig ut av skolen. På Bergen Kommune sine nettsider ligger det en plan over ferie og fridager (heter ikke skolerute), den er i XL- fil som jeg selvfølgelig ikke klarer å åpne. Venligvis ligger skolerutene ute i flere format. Det er speriellt høstferien og juleferien jeg er opptatt av. Noen som kan hjelpe??? Tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Høstferie 5-9 okt., juleferie 23.12 - 3/1. Vinterferie 1-5 mars. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebble Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis jeg klarte å finne riktig fil er høstferien 5. til 9.oktober, og juleferien 22.desember til 4.januar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Takk! Nå kan jeg planlegge skikkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.