Gå til innhold

Hårklipp

Linnea78

Anbefalte innlegg

Treåringen her i huset klipte håret sitt i går. Jeg visste helt ærlig ikke om jeg skulle le eller gråte. Jenta har jo ganske langt hår, og der sto hun med en stor tafs hår i handa. Men ifølge henne selv hadde hun ikke klipt seg for det var det bare Kari (frisøren) som kunne gjøre! Heldigvis er det midt på hodet, litt framme, så det vises ikke så veldig. Og jammen hadde hun vært i skuffen å funnet ei saks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i gjengen! Tror de fleste av oss her inne har hatt liknende opplevelser med sine barn. Heldigvis vokser håret ut igjen.

Ser det for gale ut får frisøren ta en titt å klippe til så godt det går.

Vi hadde spart til lang lugg på fireåringen i over et år. (Hun ville det, for å bli make til storesøster.) Så en morgen hadde hun 1 cm lugg over halve pannen. Da hun så seg i speilet angret hun.......................... Nå er vi på sparingen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig trasig der og da, men heldigvis vokser håret ut igjen. Den eldste min ble frisert av venninner da hun var 3 år. Sønnen og 5-åringen klarte det helt selv ;) Det er ca 1 år siden min nå 5-årige snuppe tok panneluggen som rakk helt til skuldrene. Nå er den vokst ned til øynene, sånn ca.

3-åringen er neste ut. Jeg er helt sikker på at hun får tak i en saks før eller siden, selv om jeg har gjemt alle sakser høyt oppe i et skap. Jeg bare venter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen! Tror de fleste av oss her inne har hatt liknende opplevelser med sine barn. Heldigvis vokser håret ut igjen.

Ser det for gale ut får frisøren ta en titt å klippe til så godt det går.

Vi hadde spart til lang lugg på fireåringen i over et år. (Hun ville det, for å bli make til storesøster.) Så en morgen hadde hun 1 cm lugg over halve pannen. Da hun så seg i speilet angret hun.......................... Nå er vi på sparingen igjen.

Vår eldste ventet til 1. klasse. Da hadde hun passe langt hår, og fikk god hjelp til å stusse alt bortsett fra lengden bak. (skjedde på SFO). Det var kort, kort, kort - helt inn til svoren både på toppen, foran og på sidene. Det tok over et år før hun hadde normal frisyre igjen :-(. Men jeg er HELT sikker på at det aldri kommer til å skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig trasig der og da, men heldigvis vokser håret ut igjen. Den eldste min ble frisert av venninner da hun var 3 år. Sønnen og 5-åringen klarte det helt selv ;) Det er ca 1 år siden min nå 5-årige snuppe tok panneluggen som rakk helt til skuldrene. Nå er den vokst ned til øynene, sånn ca.

3-åringen er neste ut. Jeg er helt sikker på at hun får tak i en saks før eller siden, selv om jeg har gjemt alle sakser høyt oppe i et skap. Jeg bare venter ;)

Hun har jo hår som rekker henne nedenfor skuldrene. Det på toppen er nå klippet til ca 1cm lengde! Regner med at det tar lang tid før det når igjen det andre håret ja. Kjipt er det iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten ligger saksene høyt her også, men hva hjelper det når hun klatrer på stoler for å nå det hun vil! De må nok enda høyere, men så er ikke mamma så skrekkelig lang heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foresten ligger saksene høyt her også, men hva hjelper det når hun klatrer på stoler for å nå det hun vil! De må nok enda høyere, men så er ikke mamma så skrekkelig lang heller...

Ja, de vet å komme seg i høyden. Jeg fant 3-åringen min i veggseksjonen her en dag. Hun var på jakt etter pc-musa som jeg hadde gjemt på toppen. Hun er helt hekta på pc-spill.

Når det gjelder sakser, så fant 5-åringen min neglesaksa på badet, så da hjalp det jo lite at kjøkkensaksene var høyt oppe i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de vet å komme seg i høyden. Jeg fant 3-åringen min i veggseksjonen her en dag. Hun var på jakt etter pc-musa som jeg hadde gjemt på toppen. Hun er helt hekta på pc-spill.

Når det gjelder sakser, så fant 5-åringen min neglesaksa på badet, så da hjalp det jo lite at kjøkkensaksene var høyt oppe i skapet.

Egentlig følger jeg ikke med på disse frustrerte fruene, men de hadde jo med ett skrekkeksempel på hvordan det kan gå der. Jenta som klattra etter dukka som var lagt oppo skapet, så veltet dette... Her sitter skap fast i veggen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...