teletubbies Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Naboen min skal ha baby i november, og jeg lurte på om jeg skulle overraske dem med et hjemme strikka baby teppe. Men i oppskrifta står det at jeg skal ha en kantmaske i hver ende, men hva er egentlig kantmaske? Kan noen hjelpe meg med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen tar av den første maska på hver pinne uten å strikke den slik at kanten skal bli penere, kanskje det er det de mener? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen tar av den første maska på hver pinne uten å strikke den slik at kanten skal bli penere, kanskje det er det de mener? Det er riktig. Kantmaska taes rett av selv om det er glattstrikk. Kantamaska inngår ikke i maskeantallet som utgjør mønsteret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.