Gå til innhold

Drikker du alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

nyter gjerne alkohol i eget selskap:) mine hoved-interesser er musikk og å skrive,og det er ting det er flott å gjøre alene...:) blir ikke mer sosial av alkohol.

Skrevet

Klart jeg kan drikke litt vin selv om jeg er alene. Eller en kald øl på verandaen en sommerkveld på egenhånd.

Problemet er vel dersom man føler for å drikke veldig ofte, drikker seg skikkelig full eller foretrekker å drikke alene for skjule drikkemønsteret.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tar gjerne et glass vin eller to i hyggelig selskap.

Men det hender av og til at jeg tar et glass alene (3-4 gang året omtrent)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg koser meg gjerne alene med 1-2 glass vin en kveld alene.

Gjest millemapia
Skrevet

Jøss, hva er rart med det? Jeg kan fint drikke vin alene - det er bare kos :-)

Som deg kan jeg åpne meg en flaske vin og drikke den opp på fredag og lørdag. Manne her i huset synes ikke det er det minste rart.

Vi er ikke alkoholikere, bare for å oppklare det. Hikk :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg drikker ikke alene, men jeg ser ikke noe rart i at andre gjør det. En pils eller to og et par glass vin. No big deal.

Skrevet

Sjokoladekaffe + litt sukker + baileys... Mmm....

Mmmmmmmm :-)

Skrevet

Jeg drikker alltid alene!

Neida! :-)

Men jeg kan godt ta meg noen drinker alene, det spiller vel ingen rolle.

Skrevet

Skjønner ikke poenget med å drikke alene. Drikker bare når jeg skal på fest, og det er aldri alene..

Skrevet

Jeg drikker aldri alene. Hvis ikke en slurk Bayleys fra kjøleskapet gjelder sånn en gang i mnd.

Skrevet

Jeg synes det er helt normalt. Flertallet av norske damer jeg kjenner kan fint ta seg et glass vin eller tre uten å få stempel eller skrumplever eller andre problemer.

Skrevet

Ja, jeg sitter her med den andre cideren i kveld:o) Hvorfor i verden reagerer han på det???

Skrevet

Jeg drikker ikke alene.

Jeg hadde ikke reagert på om noen skulle drikke ei flaske vin over to kvelder. Men hadde du drukket hver kveld, så hadde jeg sett annerledes på det.

Det blir jo noe helt annet. Jeg drakk noen cider forrige fredag og to cider i kveld. Alene begge kvelder. Hadde selvsagt vært koseligere sammen med min mann eller noen andre, men det er slettes ikke så verst alene heller;o)

Skrevet

Kommer vel litt an på hvorfor man drikker.

Voksne mennesker drikker vel i hovedsak en type alkohol fordi de synes det smaker godt?

Forskjell på å ta seg et par glass vin alene fordi det smaker nydelig, og å ta seg et par glass fordi man har lyst å drikke seg full alene.

Virker som han tror det bare er den andre varianten som er mulig.

Skrevet

Voksne mennesker drikker vel i hovedsak en type alkohol fordi de synes det smaker godt?

Forskjell på å ta seg et par glass vin alene fordi det smaker nydelig, og å ta seg et par glass fordi man har lyst å drikke seg full alene.

Skrevet

Skrevet

Jøss, hva er rart med det? Jeg kan fint drikke vin alene - det er bare kos :-)

Som deg kan jeg åpne meg en flaske vin og drikke den opp på fredag og lørdag. Manne her i huset synes ikke det er det minste rart.

Vi er ikke alkoholikere, bare for å oppklare det. Hikk :-)

''Jøss, hva er rart med det?''

''Som deg kan jeg åpne meg en flaske vin og drikke den opp på fredag og lørdag.''

Det som er rart er at du kan drikke opp samme flaska både fredag og lørdag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...