Gå til innhold

Slitent uttrykk p.g.a. huden under øynene.

Anbefalte innlegg

Gjest Huden under øynene
Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene og har p.g.a. lite søvn og mye slit i en del år, blitt veldig blå/svart under øynene og huden har blitt litt dratt. Dette har ført til at jeg ser konstant sliten og utslitt ut. Har også litt rynker, men det er ikke det som er verst.

Går det an å gjøre noe med huden under øynene slik at den blir bedre? Jeg bruker til info. en øyekrem fra Christian Dior som heter Capture R60/80 Yeux, både morgen og kveld, men synes ikke den hjelper mot akkurat dette.

Kan man operere huden under øynene?

Gjest venter med plastikk
Skrevet

Er som du, men kvier meg for operasjon. Oppsøkte privat hudklinikk, og fikk sprøytet inn en kombinasjon av restylane og botox. Veldig dyrt, betalte kr 7.000,- , men absolutt verdt det. Jeg fikk også fikset litt på mine sinterynker og "40-års rynkene" fra nesen ned til munnvikene. (er 35). Helt topp, ser mye bedre ut, og virker mer opplagt/gladere i uttrykket. Ved riktig mengde (ikke overdrivelse) blir du _ikke_ uten mimikk. Tvert imot blir du "yngre" og minst like uttrykksfull enn med slapp og hengete hud under øynene. Altså, det blir ikke helt som ved en operasjon, men absolutt verdt å prøve.

Jeg har tatt behandlingen to ganger, første gangen for 4 år siden, andre gangen for en måned siden. Det sies at effekten varer i ca et halvt år, men hos meg varte det fint i 2-3 år. Altså var det på tide å ta ny behandling nå. Jeg ventet nok litt for lenge, for er blitt eldre, og trenger da en påfylling/justering (mye billigere) etter ca 2 mnd.

Sprøytestikkene er som sprøytestikk flest.., litt vonde. Jeg anbefaler å ta to paracet en halvtimes tid før behandlingen, ihvertfall hvis du er litt pysete, som meg. Ellers "bedøver" de med is, og det er også mulig å få bedøvelse - men det er også i sprøyteform..

Du blir gjerne litt rødprikkete i huden, men det forsvinner på no time! Jeg møtte en venn to timer etter behandling, med litt sminke/foundation, hun kunne ikke se noe som helst. Og jeg sa ikke noe som helst ;o)

Jeg ville ikke lurt engang. Jeg har knallgode erfaringer. Lykke til, og håper du gir en liten tilbakemelding :)

Gjest Huden under øynene
Skrevet

Er som du, men kvier meg for operasjon. Oppsøkte privat hudklinikk, og fikk sprøytet inn en kombinasjon av restylane og botox. Veldig dyrt, betalte kr 7.000,- , men absolutt verdt det. Jeg fikk også fikset litt på mine sinterynker og "40-års rynkene" fra nesen ned til munnvikene. (er 35). Helt topp, ser mye bedre ut, og virker mer opplagt/gladere i uttrykket. Ved riktig mengde (ikke overdrivelse) blir du _ikke_ uten mimikk. Tvert imot blir du "yngre" og minst like uttrykksfull enn med slapp og hengete hud under øynene. Altså, det blir ikke helt som ved en operasjon, men absolutt verdt å prøve.

Jeg har tatt behandlingen to ganger, første gangen for 4 år siden, andre gangen for en måned siden. Det sies at effekten varer i ca et halvt år, men hos meg varte det fint i 2-3 år. Altså var det på tide å ta ny behandling nå. Jeg ventet nok litt for lenge, for er blitt eldre, og trenger da en påfylling/justering (mye billigere) etter ca 2 mnd.

Sprøytestikkene er som sprøytestikk flest.., litt vonde. Jeg anbefaler å ta to paracet en halvtimes tid før behandlingen, ihvertfall hvis du er litt pysete, som meg. Ellers "bedøver" de med is, og det er også mulig å få bedøvelse - men det er også i sprøyteform..

Du blir gjerne litt rødprikkete i huden, men det forsvinner på no time! Jeg møtte en venn to timer etter behandling, med litt sminke/foundation, hun kunne ikke se noe som helst. Og jeg sa ikke noe som helst ;o)

Jeg ville ikke lurt engang. Jeg har knallgode erfaringer. Lykke til, og håper du gir en liten tilbakemelding :)

Takk for bra svar! Dette skal jeg spare til!

Gjest venter med plastikk
Skrevet

Takk for bra svar! Dette skal jeg spare til!

Bare hyggelig :-) Og lykke til, håper du oppnår det du ønsker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...