UlrikkeE Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Husets eldste snuppe fyller 8 år om et par uker, og vi aner egentlig ikke hva hun skal få... Hun har alltid vært dårlig til å leke alene, og nå er hun jo i en alder hvor de egentlig ikke leker like mye lenger uansett... Det hadde vært usigelig deilig å finne noe som fenger henne... Men hva skulle det vært?? Noen som har 3.klasse-snupper som kan fortelle hva de liker aller best? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sparkesykkel, dansematte, digitalkamera, mp3-spiller, cd-spiller, slushmaskin, krølltangsett med både rettetang og krølltang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest millemapia Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skulle vel tro hun hadde en ønskeliste langt som et vondt år :-) Ønsker hun seg ikke noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Storesøster her i huset blir 8 år på mandag, og øverst på ønskelista stod kanin... Hun har faktisk fått det, men ikke bare fordi hun ønsket seg det til bursdagen altså; dette er noe vi har snakket om lenge, og som hele familien er engasjert i. Men det passet bra å kombinere det med bursdagspresang Ellers var rullesko neste punkt på lista. Også dette har hun ønsket seg leeenge, men jeg har vært litt sær, og nektet henne det. Men nå ble vel jeg og pappa'n enige om at han kan kjøpe det til henne - i tillegg til beskyttelser av ymse slag Dessuten ønsker hun seg mp3 spiller vet jeg, og det får hun av tante... Så alt i alt tror jeg dette blir en bra bursdag her i huset i hvert fall! Men som du ser, var det ingen leker på ønskelista... Leker veldig lite nå. Men hva med Nintendo DS (er det ikke det det heter?) - det kan i hvert fall være noe som sysselsetter litt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Snuppa her fikk digitalkamera til 8-årsdagen - utrolig populært! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg skulle vel tro hun hadde en ønskeliste langt som et vondt år :-) Ønsker hun seg ikke noe? Snuppa her ønsket seg faktisk ingenting, eller "Jeg ønsker meg det jeg får jeg." ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen forslag ut i fra hva jeg ser rundt meg (har ikke jente på 8 år selv)... WOW-klær + lue + bag + sekk, veldig populært. Stilige Geox sko/støvletter. Diddle + Diddlina-effekter. Øredobber Krone-belte Softshelljakke (Bergans har finfine) Goretexhansker Musikk, spiller Pynt til rommet Brettspill Hårstæsj Spikkekniv, turutstyr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nintendo ds med nintendogs på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest millemapia Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Snuppa her ønsket seg faktisk ingenting, eller "Jeg ønsker meg det jeg får jeg." ) Ja da så! Min jente har altid mye, mye hun ønsker seg :-) Det er jo veldig mange av de tingene som er nevtn her.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.