Gå til innhold

Bursdagspresang, jente 8 år...

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

Husets eldste snuppe fyller 8 år om et par uker, og vi aner egentlig ikke hva hun skal få...

Hun har alltid vært dårlig til å leke alene, og nå er hun jo i en alder hvor de egentlig ikke leker like mye lenger uansett...

Det hadde vært usigelig deilig å finne noe som fenger henne... Men hva skulle det vært?? Noen som har 3.klasse-snupper som kan fortelle hva de liker aller best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Storesøster her i huset blir 8 år på mandag, og øverst på ønskelista stod kanin... :)

Hun har faktisk fått det, men ikke bare fordi hun ønsket seg det til bursdagen altså; dette er noe vi har snakket om lenge, og som hele familien er engasjert i. Men det passet bra å kombinere det med bursdagspresang :)

Ellers var rullesko neste punkt på lista. Også dette har hun ønsket seg leeenge, men jeg har vært litt sær, og nektet henne det. Men nå ble vel jeg og pappa'n enige om at han kan kjøpe det til henne - i tillegg til beskyttelser av ymse slag ;)

Dessuten ønsker hun seg mp3 spiller vet jeg, og det får hun av tante... Så alt i alt tror jeg dette blir en bra bursdag her i huset i hvert fall!

Men som du ser, var det ingen leker på ønskelista... Leker veldig lite nå. Men hva med Nintendo DS (er det ikke det det heter?) - det kan i hvert fall være noe som sysselsetter litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vel tro hun hadde en ønskeliste langt som et vondt år :-)

Ønsker hun seg ikke noe?

Snuppa her ønsket seg faktisk ingenting, eller "Jeg ønsker meg det jeg får jeg." :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen forslag ut i fra hva jeg ser rundt meg (har ikke jente på 8 år selv)...

WOW-klær + lue + bag + sekk, veldig populært.

Stilige Geox sko/støvletter.

Diddle + Diddlina-effekter.

Øredobber

Krone-belte

Softshelljakke (Bergans har finfine)

Goretexhansker

Musikk, spiller

Pynt til rommet

Brettspill

Hårstæsj

Spikkekniv, turutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millemapia

Snuppa her ønsket seg faktisk ingenting, eller "Jeg ønsker meg det jeg får jeg." :o)

Ja da så! Min jente har altid mye, mye hun ønsker seg :-) Det er jo veldig mange av de tingene som er nevtn her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...