Gå til innhold

program med han som levde med to damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et glimt av dette programmet her en dag, men fikk ikke sett det. Er det noen som husker hva programmet het, og hvilken kanal det gikk på? Det er en norsk mann (rundt 30 år kanskje?) som giftet seg med en dama, og så kom venninnen på besøk, og da forelsket han seg i henne også, og nå lever de sammen alle tre.

Skrevet

Det er vel han der Cognackongen. Jeg vet de var hos Thomas og Harald i Senkveld, men det kan jo hende det har vært et eget program om dem?

Skrevet

Det er vel han der Cognackongen. Jeg vet de var hos Thomas og Harald i Senkveld, men det kan jo hende det har vært et eget program om dem?

Cognackongen? Betyr det at han er rik? Det kunne jo forklare hvorfor to så pene jenter er sammen med ham, han virket ganske alminnelig, litt femi igrunnen. Det var et eget program ja, men ikke med bare dem tror jeg, jeg mener det handlet om flere mennesker.

Skrevet

Cognackongen? Betyr det at han er rik? Det kunne jo forklare hvorfor to så pene jenter er sammen med ham, han virket ganske alminnelig, litt femi igrunnen. Det var et eget program ja, men ikke med bare dem tror jeg, jeg mener det handlet om flere mennesker.

Her er en link jeg fant om dem:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.4652882

De lever i et høyst spesielt forhold, ja ;)

Skrevet

Her er en link jeg fant om dem:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.4652882

De lever i et høyst spesielt forhold, ja ;)

Er dette det paret det har vært skrevet om tidligere, der de to kvinnene er kusiner? Det stod hverken noe om slektsforhold eller om det er barn med i bildet.

Det jeg reagerte mest på, er at kjæresten er så mye yngre enn de to andre. Hvor likestilte kan de være da?

Skrevet

Er dette det paret det har vært skrevet om tidligere, der de to kvinnene er kusiner? Det stod hverken noe om slektsforhold eller om det er barn med i bildet.

Det jeg reagerte mest på, er at kjæresten er så mye yngre enn de to andre. Hvor likestilte kan de være da?

Ja, det er det samme paret. Jeg tror du har rett i at det er barn med i bildet.

Det er nok ikke så lett for oss å forstå et slikt forhold. Jeg håper bare ikke barna lider under det.

Skrevet

Migrapolis på Nrk - "Forbuds kjærlighet": http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/410925

Var fint det programmet der, takk for linken :-)

De to jentene er jo prikk like da.... Det skulle mye til før jeg kunne levd sånn tror jeg, hadde følt jeg hadde mistet noe tror jeg nok.

Skrevet

Var fint det programmet der, takk for linken :-)

De to jentene er jo prikk like da.... Det skulle mye til før jeg kunne levd sånn tror jeg, hadde følt jeg hadde mistet noe tror jeg nok.

''De to jentene er jo prikk like da.... Det skulle mye til før jeg kunne levd sånn tror jeg, hadde følt jeg hadde mistet noe tror jeg nok.''

Ikke så rart at de er like, de er søskenbarn. :o) Jeg kunne aldri levd slik, mannen min er MIN ikke min og en annen kvinne sin.

Skrevet

Ja, det er det samme paret. Jeg tror du har rett i at det er barn med i bildet.

Det er nok ikke så lett for oss å forstå et slikt forhold. Jeg håper bare ikke barna lider under det.

Møtte dette paret på stranden i sommer. Det var tre barn med, men vet ikke om alle var deres. Det så faktisk ut som om de hadde det veldig hyggelig, hvor rart det enn kan høres ut for oss.Tror ikke disse barna lider noen nød, de virket glade og harmoniske. Det som er veldig rart for noen, er normalt for andre. Jeg må selv innrømme at jeg utgangspunktet ikke synes det er greit med to koner, men folk får velge selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...